you can´t say no to me

ujujuj...
igår. var en grym natt, med både skratt och gråt. jag kommer inte ihåg speciellt mycket av olika andledningar. men jag har gjort det igen mina vänner, försöker glömma alla problem på fel sätt ! men skit i det nu.
jag tyckte allt gick bra tills vi skulle gå hem iallafall !

vi gick hem till mig eter skolan och jess snodde lite kläder. sen kom pånii med lila hår och allt, vi drog till soffan käkade och fixade oss, sen åkte vi till vällingby och mötte danni en snabbis, sen var de bara tillbaka till stenhamra och träffa massa folk. vi satt typ bakom fritidsgården, vid dagiset och hade roligt. folk kom och gick, kommer inte riktigt ihåg vilka, sen är de typ minnesluckor. men kommer ihåg att pånii typ gav mig en rak höger den pussyn !
sen hade tdligen rebecca och esther hälsat på oss. fyfan jag och soffan mådde tiptop så ba säger dem att vi ska hem ?! livet är en feeeeeest skrek typ soffan hela vägen, sen lurade jesper oss och sa att han ringt hante, så soffan börjar gråta, jag börjar gråta för en annan sak och alla typ 10 pers följer efter oss. och jag typ gråter på emil ekesand, pånii och jessika i omgångar. fyfan vilket kaos. och jag typ var kaxig mot alla, folk sparkade och drog mig och märken finns ju liksom, så stört många blåmärken idag. men ett minne för livet och fyfan vad vi skrattade. jisses mina vänner. det ska vi göra om !



Kommentarer
Postat av: pånii

asså jennuh vafan är det som händer?!

2009-09-06 @ 16:23:10
URL: http://krashbangpang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0