we go left right left

herreguuud, jag måste ta tag i bloggen känner jag !

jag har den för att skriva av mig i ner och uppgångar, igår hade jag velat skriva, men jag pallade bara inte.

nu har jag även bestämt mig för att gå ner ytterligare några kilon, och de SKA jag verkligen !

fast jag tror jag pushade mig själv för hårt idag, det känns verkligen i kroppen nu / : , men de är då man vet att man gjort nytta

sen har jag fixat in de flesta nya möblerna i mitt rum, fahn vad jag babblar.

jag måste sova, men jag har typ sömnproblem -.-

men imorrn ska jag ta tag i bloggen, i promise.


Kommentarer
Postat av: Jessika

Sv; haha, jao.. den kvällen var så jävla bäst, de måste vi göra om, visst ? :)

2009-05-28 @ 20:41:34
URL: http://hejpuckoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0