I en rosa helikopter

Hej hej hallå. Vaknade runt elva och har typ inte gjort någonting alls... jag har ingen ork i kroppen, ska nog bara vara hemma idag och ta det lugnt. Som ni vet sov jag ju här hos pappa, finns liksom inga kompisar. Conzuela går ju i skolan idag. Det är typ bara uppgård som är lediga ? Och pappa jobbar ju, de är ju måndag liksom...
Men nu ringde iaf HEMLIG mig ! : ) bättre humör på fem sekunder haha ( a )
Igår kom jag väll till pappa runt två kanske ? Tog bussen själv från stenhamra, de andra bitcharna skulle åt andra hållet, längre inåt landet ! ; )  MEN FYFAN, vad ont jag fick senare på dagen ! Asså sofie och jessika, jag delar ALDRIG säng med er igen ! Johanna den puckopåniin tog ju extrasängen all by herself -.- så låg jag dära, med huvudet inpressat i ett hörn och frös som faaaaaaan ! Aja iallfall, den kvällen var iallfall suuuuper ! Asså den blev inte direkt som vi tänkt oss men jag tycker iallfall att det blev tjockt nice ! : )
menmen, sen åkte jag till solna för kolla ! HEMLIG drev om att han hade lila hotties på sig, sen tänkte jag " men vafan, jag har typ alla färger utom lila ?! " så då blev jag fett störd på de :s men iallfall, så då fortsatte jag mot solna och köpte lila hotpants ! :D sen åkte jag till pappa, fyfan vad mycket äckliga människor de finns i rissne :s de ropar liksom " fin guzzilago" ... " shake that ass guzzen " man ba ; öööh, NEJ SKULLE INTE TRO DE.
idioter.
men sen åkte vi iallfall och köpte mat, spaghetti, mums mums [ : . Sen hyrde jag en film också... " the house bunny " den var faktiskt ganska bra ! Rekomenderar [ ; .
Så jag kollade på den, sen typ gick jag upp och kollade runt lite på internet : ) 
Ni får gärna tipsa om vad jag ska skriva om i bloggen, dagens outfits kanske ? vad vet jag.
Så come on babys, när gillar ni mig bäst ? ; )
Kan ju inte ladda upp bilder nu hos pappa, eller jag kan, men de är bara gamla :p
Men har iaf tagit lite mobilbilder som ni får senare ikväll eller imorrn när jag kommer till mamma.
Puss på dig / jennuh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0