until you call back, i can´t sleep

hallu ! jag har ett liv, därför har jag inte uppdaterat var femte minut igår [; . men det var ännu en superkväll med min favoritbrudar. nu kommer de här bli ett långt inlägg, för jag kommer skriva om torsdag, igår och idag, så har vi det överstökat, right ?

torsdag ; jag hade sovmorgon eftersom jag skulle till tandläkaren... de sa att de seriöst inte visste vad de skulle göra med mig och mina tänder ( känns ju supertryggt liksom ... ) men at de skulle prata med nån special läkare och att det inte kommer hända någonting förrens i september ! hurrayyy ! sen åkte vi till max och käkade där, fifan, jag hatar max. burger king och donken makt fahn ! sen åkte jag till uppgård igen, träffade elin, vi gick hem till henne sen, köpte typ glass och kollade på twilight... IGEN... men man tröttnar ju typ aldrig på den ? sen drog jag mig hemåt typ vid sju, la mig bara i sängen och pluggade ?! vet inte vad som händer, men jag måste seriöst börja sköta skolan, iallfall kemi;n och so;n, får typ alltid göra omprov i de ämnena, men seriöst ? hur kul är de ? iallfall, sen var de väll inte så mycket mer med den dagen ?

fredag ; kom försent till skolan, göra fan alltid det på fredagar? -.- skolan flöt väll på. på draman så bestämde vi roller till " i taket lyser stjärnorna " grejen som vi ska typ spela upp om några veckor ! HERREGUD ! men vi vallde bara ut några scener, eftersom de är så kort tid, så jag ska inte vara med så myket ! [; sen var de en annan grej som fick mig och tappa hakan seriöst... jag fick VG+ på mitt spanskaprov ? ;o nu blev ni förvånade va ? som jag sa, jag är smartare än du tror baby ! nejmen helt ärligt hade jag ingen aning om att de gick bra på det provet. sen gick jag hem till elin med henne och denice, vi gjorde inte spec mycket, eller a dem bakade smet och jag pratade i tele, men eftersom jag är bäst fick jag smet ändåå ! ( eller så var de för att jag är inte är superbra på att baka, så de knanske inte ville att jag skulle ha nått med den smeten att göra ? ) men sen så rymde typ sebbe ocksåå ? asså vi blev fett rädda, han hade sprungit mot konsum, och typ hittat två coola dudes att hänga med, men de killarna bodde typ åt elins håll så att denice såg liksom sebbe gå dära med de andra två cuulingarna ! ( för er som inte fattat, sebbe är elins hund. han rymde, hängde med några andra, han fick väll nog av oss, och sen kom han tillbaka ) sen gick jag hemåt, fixade mig oså. sen drog jag ut till tjejerna, jess, soffan och pånii, ( såklart ? ) vi hängde ju i stenhamra som vanligt, kollade på roliga folk, fast vi träffade faktiskt inte speciellt många, hängde mest för oss själva typ. men kvällen flöt på, jag blev påsatt bakifrån av sofie, MITT PÅ SKOLGÅRDEN... ! soffan då... hahahah, nej mina vänner, bara driv. sen skulle vi gå över ett plank också, jag tycker iallfall jag klarade mig fett bra ? haha. sen vi hem till mig, vi skulle ju sova här... HELT EMOT MIN VILJA, men man får väll offra sig... vi sov i lilla huset ! fett nice där asså -.- somnade typ på dirr...

lördag ; vi vaknade typ tio, letade efter mat och hittade nudlar ! yaaaay ! [: så vi käkade nudlar till... brunch tror jag de heter ? sen drog dem runt tolv, vi gjorde inte spec mycket, typ laddade över alla bilder till min data osånt. ni kommer få se dem senare... sen näör de dragit städade jag mitt rum, de tog ett tag asså. jag suger på att städa ! sen pratade jag med elin om kvällen som skulle bli super, men nej, så blev det inte. så nu sitter jag här själv, har målat naglarna... ( tro mig, de gör jag aldrig, om jag inte har extremt tråkigt ) och lyssnar på musik, försöker hitta låtkoden till sober - klara sig själv, flipsyde - when it was good och niprone -i´m coming home. sjukt bra låtar alla tre. milow - ayo technology är absolut en av mina favoriter också. ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, ha en hemmakväll med familjen, kanske fixar lite ansiktsmask osånt, vem vet.

en sak är säker, ni kommer få ett inlägg senare med en bildbomd från igårkväll, tar sjukt lång tid att ladda upp ALLA bilder, och de pallar jag inte just nu, [ :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0