tänk alla gånger som jag ärligt tänkt ta mitt liv

hej jag är sämst på att blogga ! [ : men ni läser iallfall så de räcker väll med ett förlåt antar jag ?
gårdagen går inte att beskriva med ord. jag hade så jävla kul, jag trodde att min mage skulle sprängas. en kväll att minnas man man ju lugnt säga, eller hur brudar ? jag gick i skolan som vanligt, sen hoppade jag på bussen som mina brudar satt på. vi åkte hem till soffan och hämtade korv, filtar och tält. vi skulle ju tälta, remembah ? sen fixade vi oss lite oså kastade vi filtarna och skiten i en skottkärra och började vårat äventyr. de var sjukt varmt när vi skulle sätta upp tältet, men de blåste som fahn ! så de var ju liiite problem att tända grillen -.- men tillslut lyckades vi, och vi käkade och shalala, sen drog vi till stenhamra, men de var sjukt mycket folk där igår. de var liksom jobbigt, så efter klagande hit och dit så hämtade soffans mamma oss. vi åkte hem till soffan, klädde på oss lager med kläder och gick tillbaka till tältet. vi la oss i tältet och värmde oss en stund, sen tog vi filtarna och satte oss på berget, OMG. fyfan flickor vad mysigt det var.
jag kanske inte visade de så mycket, men en hel del tankar besöker ju huvudet när de är mörkt ute, man sitter med planetens skönaste flickor och pratar om livet, aight ? sen blev det sjukt kallt och vi bestämde oss för att fösöka sova, LYCKAT. vi låg och vred och klagande på varann i typ två timmar. sen så heöt plötsligt så hade vi packat ihop tälthelvetet och var påväg hem till sofie. SÅ KOMMER DE EN FUCKING GRÄVLING. asså mitt hjärta slog trippelslag ! MÄHN, jag är så jävla rädd för grävlingar ! :'( sen var vi iaf hemma hos soffan, de somnade direkt. men jag kunde såklart inte sova.
jag har seriöst inte sovit mer än tre timmar idag ! sen åt vi frukost oså, sen skulle vi sätta upp sofies studsmatta, JÄVLA BRA DET GICK -.- hahah, seriöst. vi är bäst ? och ni ska bara veta hur kåt soffans hund är ! :D sen packade ihop och så fick vi skjuts till stenhamra, de ville ha glass ! -.- och som jag såg ut. TRÖTT, soffans mjukisar som är trippelt så stora som mina ben, claras adidas tröja, mitt hår var helt fucked. samma smink som igår för jag pallade inte sminka mig imorse, jag tänkte " de är väll ändå ingen speciell som ska se mig " MEN HELL NO. min sega tönt valde SÅKLART, att hitta mig IDAG ! HELVETEHELVETEHELVETE. är så jävla sur just nu. jag såg ut som fucking... ÅÅÅÅÅH. så jag pratade med honom och klagade järnet om hur fan jag såg ut ! herregud ! asså jesus, ni skulle bara veta. jag dör. sen åkte jag iallfall med den fucking bussen till pappa. nu är jag här och har tråkigt. vad ska man hitta på ? kanske drar och hyr en film... ? men sen är de ju eurovison song contest på tv klockan 21.00... brukar inte kolla på de, men tai och pappa gillar de så jag får väll stå ut...
jag har inga bilder från gårdagen, men jag vet att pånii tagit minst femtio stycken, så jag ska bara väna på att hon skickar på msn eller laddar upp på hennes blogg ! PÅNII, hurry ? [ :



från vänster ; soffan, jesus och pånii ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0