och du kan inte neka misshandeln du gav din egna tjej

hemma, omgomgomg ! jag är så sjukt otroligt jävla mega trött ! jag åkte till grönan runt två, men var inte inne på grönalund förrens runt tre - fyra, så jävla lång kö ! men nu har jag guldkort så köer kommer inte bli några större problem i framtiden. senare kom denice och hennes family, jag fick tillslut upp henne i både popexpressen och extreme ! fett stolt.
sen vann den lilla huuuuran en fucking kexchoklad... men fick man smaka kanske ? NÄEJ. men hon lovade mig en på måndag faktiskt : ) de var så sjukt bra väder också ? nästan lite för varmt ? hällre de än regn iaf ! asså jag måste ju bara erkänna att jag och denice vart schtekigast på A L L A bilder ! seriöst, så jävla hot, or not -.- menmen, grejen är att man ska ha kul. jag åkte inte insane, hell no ! asså nej, de kommer jag nog aldrig göra... jag vann faktiskt fyra saker ! på tärning ! vad säger man, tur i spel otur i kärlek ? inte för att jag har otur i nått av dem just nu ! life´s perfect sometimes
kunde inte sluta tänka på dig på hela dagen, jag klarar inte av de här mera. denicefis har massa schtek bilder som hon kanske kan skicka imorrn till mig. vi får se. planerna för imorrn är annars ;

- vakna i hyffsad tid ! [ ]

- fixa mig så att jag ser normal ut, efter den här vilda kvällen vet jag inte hur de kommer gå [ ]

- åka till farmor och farfar på landet- vara social och trevlig med dem [ ]

- fortsätta vara trevlig ( kommer inte lyckas på första försöket ) [ ]

- åka ut med båten och fiska ( YAAAAY -.- ) [ ]

- grilla god mat [ ]

- åka hem [ ]

- städa [ ]

- tjäna cash [ ]

LYCKA TILL JENNUH.
men iallfall, den 2;ndra augusti ska väl alla till grönan ? ni vet väll vad som händer ? inte ? då var de väll en satans tur at jag kan berätta. LADY GAGA PÅ GRÖNALUND, 20:00 på stora scen. RÄKNA MED MIG !

ska dit med iallfall elin och kanske denice ! toppen sommar. guldkort på grönan, busskort och massa money, bättre blir de inte ! ; ]



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter låten där texten: Och du kan inte neka misshandeln du gav din egna tjej" är med i? :)

2012-04-07 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0