love of my life

aloha. hur mår ni ? själv mår jag toppen. igår var en bra dag, fram tills på kvällen. jag var så trött och visste inte vad jag sa. förlåt älskling. till alla er som pratade med mig på msn, tack för att ni finns och att ni bryr er. men nej, jag tänker inte ta självmord mina vänner, så långt kan jag bara inte gå. även om de känns så ibland, kommer det nog aldrig att hända.
jag har inte en aning om varför jag är vaken nu, har vart vaken i över två timmar. baby ringde och väckte mig ( lousie gråter säkert nu, hon tycker de är skitgulligt att han väcker mig ! ( a )  ) så jag har vart vaken, pratat med honom lite och sen har jag duschat, laddat över alla bilder till datan. sen är bara frågan om jag ska lägga in alla bilder i ett inlägg eller om jag ska sprida ut det lite ? vad tycker ni ?
ska ju till tandläkaren idag, och... eh... vet inte vad dem vill mig den här gången, men ska väll ta nått jävla foto eller nått -.-'
min tandläkare är ganska snäll, men han tycker bästa lösningen verkar som klisterbro eller tandställning. ( snälla gud, inte tandställning ! ) hellre klisterbro ( alltså för er som inte vet så är de porslinständer som man limmar på, tror jag iallfall :s ) eller varför inte bara leva med de här små bebiständerna ? a jag har ingen aning mina vänner.
jag har fortfarande samma fråga till er, vad vill ni att jag ska skriva om ? ni måste verkligen försöka hjälpa mig !
nu kommer det iallfall bli lite roligare med bilder oså, men det känns som om nått fattas...
sen har jag ju min andra EVIGA fråga... ska jag vara blond eller brunett ? är bara rädd att det ska bi typ gult / orangt om jag färgar de asså. menmen, har inte tid med massa sånna tankar nu.
idag efter tandläkaren ska jag dra till elin, måste träffa henne.
juste planer för helgen är elin, elin och elin. vi ska ha tjejkväll. jag mår seriöst inte bra utan sånna ! tahaha. men iallfall, så ska vi skämma bort oss som fan och bara snacka skit ! sen ska jag typ träffa baby, om jag vågar... ni ska bara veta hur blyg jag är ! ;$ jag vet inte varför de är så ? men de är ju samma sak med att jag har svårt för att lita på folk... menmen, hate me or love me. i´m always on top anyway !
har ni sett vädret idag förresten ? ska sola lite tror jag, måste hursomhelst fixa mig nu.
skriver senare, §



nej jag har inte genomskinliga tänder, de som är vid min mun är tejp som jag har på mobilen.

Kommentarer
Postat av: elin (:

du är lika fin i båda två :):)<3<3

2009-05-07 @ 10:34:27
Postat av: Louise

DET ÄR GULLIGT! DET ÄR SKITGULLIGT!'

tim, om du läser det här tycker jag att du ska väcka jennifer vaaaaaaaaaaaarje dag, det gör mig lycklig :')

2009-05-07 @ 19:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0