in the end we all struggle for survivial

shuu ! vad händer jao ? på min sida av skärmen är det iallfall toppen ! humöret är uppe i luften seriöst, bara en sak som fattas... i miss u
idag har de vart chillnation för mig asså, vaknade runt elva tog typ ett bad, i fucking tre timmar ;o, fixade lite med choklad-ansiktsmask, ni ska bara veta hur nice de är asså ! man vill typ käka upp skiten ! luktar som himlen, hahah. sen målade jag naglarna, satte på mig kläder och la mig i solen och läste lite. ELIN DU BORDE FAN VARA STOLT ÖVER DIN BÄSTEVÄN SOM HAR LÄST ÖVER 100 SIDOR I SIN BOK IDAG, SOM HON LÄSER BARA FÖR DIN SKULL. Puh, var ba tvungen att få de ur mig : ) . men iallfall, jag läste lite sen har jag typ inte gjort så mycket. söndagar är seriöst största tråkdagen ! man gör typ ingenting om man är hemma. trodde att jag skulle leka med soffan jess och pånii, men de blev typ försent för de / : juste  igår skulle jag ligga på en såndär spikmatta ( jag  kallar de tortyrmatta ) som är typ asbra om man har ont i ryggen. a iallfall den ska man ligga på i typ tio min, och jag fucking somnade på den ! så när jag vaknade liknade min hud på ryggen ett apelsinskal... seriöst ! de var helt prickigt av alla de därah spikarna som finns på mattan !



SERIÖST, kolla fett läskigt de ser uuuut !

nu kom sis in med en skitfin teckning till mig ! ska vara med henne nu.


hon har liksom lärt sig skriva jag älskar dig och hon är vaddå... sex år gammal ? [ ' :

ciao, skriver senare.

Kommentarer
Postat av: jessika

naaw, vad söööttt :) <3

2009-05-10 @ 20:34:25
URL: http://hejpuckoo.blogg.se/
Postat av: elin

JAG ÄR SKITSTOLT BÄSTE VÄN :D <3

2009-05-11 @ 11:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0