i´m a real bitch sometimes !

Lovar du att vara ärlig?  jag gör vad jag kan.

Du heter: Jennifer A**** Jasmine Hautala Nilsson.

Smeknamn: Jenni, Jennuh..

Låt som när du är ledsen sörjer till? wow, de finns många... 

Beroende av: musik, mobil, tuggummi.

Vad behöver du mest just nu: ett telefonsamtal !

Vad får du oftast komplimanger för? HAHA ! dagens skämt. finns inget att ge komplimanger för på mig.

Vad säger du för att imponera på någon? tss, vet inte.

Hur imponerar man på dig? är du charmig ? jag faller på dirr.

Brukar du skratta för dig själv? har hänt :$

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? i love you more !

Var bor du? schtekerö  / rissne.

Trivs du där: ekerö hell no ? rissne funkar utan alla fyllon... 

Äger du några converse: no.

Sprit, cider, vin eller öl: INTE ÖL ! men helst cider ( a )

Vad har du för mobil: Nokia 510 xpressmusic -.-

Nästa mål i ditt liv:
 vet inte.

Hur svarar du i mobilen: beror på vem de är.

Vem ringde du senast? padre.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: öppna dörren ?

Antal timmar sömn inatt: TSS, åtta kanske ? SOV INTE SKÖNT...

Sov du ensam: nej ! delade säng med sofie och jessika -.-

Brukar du komma i tid: njaae, beror på om jag blir väckt.

När mår du bra: när jag är med mina brudar, eller pratar i tele.

När blev du fotad senast: idag -.-

Hur känner du dig nu: ohmy, inte spec bra.

Vanligaste färg på dina kläder: vitt.

Vad tycker du om fötter: HAHA ? jag vette fan ?

Vad saknar du: vissa personer.

Favorit dryck på morgonen: vatten.

När brukar du oftast gå och lägga dig: olika.

Är du blyg? OM jag är :$

Sysslar du med någon idrott: nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: tss, vet inte.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: antagligen runka och ha sex ? ;)

Är du nöjd med ditt liv: njaa.

Vad är det värsta du vet? svikare, players, killar som slår tjejer...

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika.

Vad längtar du till? sommarlov.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.

Vad är det finaste du fått? ehm, vet inte.
Vad händer om :
Om fem månader:
oktober, inte nått spec.

Om ett år? men inte vet jag ?!

Du samlar på: parfymer :$

Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika.

Har du strumpor på dig nu: yes.

Är det okej att gråta: EH JA ?

När grät du senast: igår.

Bär du glasögon eller linser: nono.

Har du piercing: nej.

Vill du gifta dig: ja, senare.

Vill du ha barn: ja, men max två !

Är du bra på att laga mat: HAHAHAHA ! vad säger ni mina vänner ?

Är du flygrädd: njee.

Hur vig är du: vette faan.

Vilken är din favoritglass: ben & jerrys !

Tror du på ett liv efter döden: venne.

Bor dina föräldrar tillsammans: nejnej.

Vilken ögonfärg har du: asså jag vet faktiskt inte ?

Röker du: nje.

Hur ofta tränar/motionerar du:
minst en gång i veckan.

Vad är det viktigaste i livet?: vet inte, trivas med sig själv, to be happy ?



Kommentarer
Postat av: Louise

du kan fixa sallad, det kan inte ens jag :$

2009-05-03 @ 17:58:10
URL: http://heeylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0