i don´t need a hero

hell no ?

jag sa ; jennuh fixar ! brudar ta de bara lugnt .

och ser man på, jennuh got it all worked out ! [ ;

så nu är jag fett glad för hela kvällen kommer lösa sig ändå ! tacka mig inte [ ;

men iaf, lovade ju att jag skulle uppdatera om valborg... så nu kommer de...

det började med att jag höll på att fixa mig oså, sen började vi gå mot brasan, och där träffade jag ju sofie och jessika ! [ :

sen gick vi runt dära, försökte värma oss lite osådära... sen träffade vi sara och daniella där. sen var vi med dem ett tag, gick runt och gav onda ögat till en spec person, snacka om att hon var feg assåå...

sen åkte sofie hem, och då drog jag jessika danni och sara till uppgård och träffade vincent som tydligen skulle säga hej till jessika ( ? ) men han skulle hämta sin syster som hade däckat i ett dike ! haha.

sen ringde jessikas syster och sa att hon skulle plocka upp henne ; [, så jag stannade ett tag med danni och sara, de kom massa killar dit som snackade med danni om typ ett av hennes ex, small world huh ?

sen gick vi mot brasan igen eftersom de var så fucking kallt ! där träffade vi louise, rebecca och elin också... pratade med dem en stund och värmde oss runt de sista som var kvar på brasan, sen kom de en trevlig snubbe och pratade med oss ett tag ocksåå [ ;

sen runt tolv gick jag hemåt, ringde upp älskling påvägen hem, så fucking mörkt ?! sen pratade jag med honom tills kanskeee ett, halv två ( ? ) sen somnade jag på dirr.

sen igår började vi ju lägga mitt golv ! så jag var tvungen att tömma alla möbler på saker. OMG, vad mycket skit jag har där asså ! Typ teckningar sen jag var fem som jag bara proppat in i garderoben -.-

men sen så började de bli lite ordning, TVÅ HELA SVARTA STORA SOPSÄCKAR MED BARA SHIIIET !

nu är de bara kvar att packa upp allt de jag ska ha kvar och lägga in i hyllorna -.- , jag har ingen garderob nu heller ! ; [

mina kläder ligger i backar på golvet -.- , menmen, golvet blev så jääävla schnyggt ! passar skitfint med väggarna, ni får bilder sen när jag hittar min usb ( som ligger i någon av sopsäckarna -.- )

och idag dårååå, vaknade runt elva och kände redan då " WOW, vilken dag de här kommer bli "

så jag fixade de jag hade lovat mina brudar att fixa, ligger fortfarande kvar i sängen och planerar kvällen lite med jess, fyfan vad bäst det kommer bli flickor ! [ :

menmen, nu ska jag packa upp de där fucking sopsäckarna !

skriver senare mina vänner. - de finns bara en väg för mig, och de är upp !



gammal bild, [ :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0