hur mycket tror ni jag klarar ?

ja hörninini ! nu är jag vaken, jag somnade klockan fyra. soluppgången var riktigt fin, men de är inte meningen att man ska se sånt om man har en tid att passa dagen därpå -.- så nu blev jag väckt av padre, ska gå och duscha sen antar jag att vi ska åka ut till landet till farmor och farfar. jag fyller i listan när jag kommer hem sen, tror jag åker till mami direkt efter farfar. men vi höres gullungar !

- vakna i hyffsad tid ! [ ]

- fixa mig så att jag ser normal ut, efter den här vilda kvällen vet jag inte hur de kommer gå [ ]

- åka till farmor och farfar på landet- vara social och trevlig med dem [ ]

- fortsätta vara trevlig ( kommer inte lyckas på första försöket ) [ ]

- åka ut med båten och fiska ( YAAAAY -.- ) [ ]

- grilla god mat [ ]

- åka hem [ ]

- städa [ ]

- tjäna cash [ ]




give meeeeee ! men under 09 ska jag dit, de har padre lovat ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0