hellre ledsen med dig än glad utan dig

shulului !
dålig update, tro mig jag vet ! men jag ska skärpa mig, nu har de faktiskt berott på att vårat internet har krånglat hit och dit hela dagen -.-' hatar sånt... men som ni förstod så övertalade jag claran att få sova hos henne. när jag tog bussen så GLÖMDE ju såklart busschaffisen att stanna ! så clara sprang en bussstation till i typ hennes systers 35;or, hahah !
såg lite kul ut [ : . sen kom jag till henne och vi städade lite i hennes rum, asså seriöst, ni ska ba veta hur mycket kläder kvinnan har ! men iallfall, vi städade hennes rum, bäddade om sängen osånt. hon har tagit massa bilder men jag vet inte riktigt om jag tycker om dem -.-' kanske plockar ut någon sen. men sen la vi oss bara i sängen och ja, pratade. de är så skönt med henne, och jag ville verkligen reda ut alla knutar innan vi gled isär, på riktigt. de får inte hända clara. sen efter timmar av prat så somnade vi. haha människan sover med ett berg till kuddar ! jag hade en, hon hade typ fem. + sina nallar dårå ! sen vaknade vi fett tidigt, eller ja, tidigt för mig iallfall ! klädde på oss, jag snodde claras astyffa sverige tröja. älskar den seriöst, så jävla cuuul ! sen hade vi typ fixat oss klart, brottom såklart, haha. så glömde claran typ sjuttioåttamiljarder saker inne i huset, hon typ sprang mellan busshållplatsen och huset. tur att hon bor nära om vi säger så [ ; . sen åkte vi till skolan och på syslöjden lärde jag mig sticka, PÅ RIKTIGT. jag kan det nu, så jävla stolt över mig själv ! ELIN, din korv. du är störd. Men sen kom ju skolkare nummer ett och två till muppgård. var med dem ett tag, grattis rebecca förresten.men iallfall ! efter halva dagen gick jag hem, mådde fett illa. de blir alltid så när de är dåligt väder. de typ påverkar mig seriöst ! så jag drog hem, typ gjorde inget speciellt. asså mitt prov imorrn kommer ju gå åt helvete ! seriöst, min hjärna är inte tillräckligt utvecklad för det här ! men sen var de typ middag, har typ suttit hära, pratat i telefon osådära. i helgen ska jag tälta med brudarna ! [ : de ska bli najs ! men de är egentligen pappahelg... känner mig ganska taskig, fast han sket ju i mig i åtta veckor, så de jämnar väll ut sig ändå...
nej nu får ni några muppbilder från igår, fråga mig inte vad vi gör !

asså jag ser ju helt mupp uuuut ! tanken som räknas.
hej jag är ett offer.

SOM SAGT, TANKEN SOM RÄKNAS !

jag äger på touchmobiler ! [ :

ni kan ju gissa vilken sida som är claras [ ;


tack för underbar kväll, och tack för att du finns clara. <3

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack sötnos! :)

2009-05-13 @ 12:29:04
URL: http://dendualskar.blogg.se/
Postat av: Jessika

i love u tooo baby <3

2009-05-13 @ 18:09:42
URL: http://hejpuckoo.blogg.se/
Postat av: clara

jag älskar dig nu & föralltid

2009-05-13 @ 21:21:06
URL: http://typnaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0