don´t know what to do without you

hej igen. jag kan inte sova, vet inte om ni kom på de, men asså jag kommer ändå inte gå till skolan imorrn, ska till tandläkaren ! så ska väll upp vid tio typ. nu har jag bara legat i sängen och pratat med folk på msn och med baby i tele.
ayay, vad jag garvade åt min tönt idag, haha, fyfan. vem har tagit mina hjärnceller egentligen ?

Jennifer ; ASSÅ KÄFTEN OCH LYSSNA ! jag sa att du hade större fingar än mig !
Tönten ; Hur långa fingar har du egentligen ?
Jennifer ; Men va ? JAG HAR INGA FINGRAR ?
Tönten ; öhh, ?
Jennifer ; eller va, vad sa jag nu ?

Sen börjar båda typ asgarva, hahah !
Men shiet vad trött jag är i huvudet nu asså.

Onödigt inlägg jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0