det plågar mig att vi inte kommer sova tillsammans

förlåt förlåt förlåt ! men de här är sista gången jag säger det, för ni måste lära er att ibland hinner jag bara inte. tyvärr men så är det. igår efter skolan gick jag och denice hem till mig, mitt rum såg ut som ett helvete ! och är det någon som kan städning så är de fanimey hon asså. okej, nu låter hon som värsta städtanten, men asså hon har alltid städat i sitt rum if you know what i mean [ ; . men iallfall ! sen kom vi hit, hem till mig och satte igång direkt, hon typ sorterade mina smycken, vek mina kläder oså ( tahahah, min lilla slav ! ) haha, och jag gjorde bara resten. nej men de var faktiskt en hel del att göra som jag fixade också ! men lite hjälp skadar ju aldrig ? sen kollade vi lite på desperate housewifes, asså shiet, jag vill ha sjätte sesogen ! men den finns liksom inte. hon blev iallfall fast frånn första avsnittet, haha. sen lagade jag mat, tro de eller ej men jag lagade mat ! haha. sen fixade jag lite i mitt rum, tände massa ljus, asså ni ska se mitt rum när de är mörkt och jag tänder ljus, så sjukt jävla mysigt ! sen duscahde jag typ, och somnade som en stock sen ! asså konstigt de här kommer låta, men jag sover bättre i städat rum, men då har man liksom inte ångest... typ " ååh, imorrn måste jag fixa dehär asså "
haha, men de är väll bara jag som tycker de !
nu pratar jag med älskling i tele, och har seriöst aldrig hört han skratta så hära mycket, ni ska ba veta hur fint hans skratt är !
bilder kommer i senare inlägg, vettefahn vart min usb är.. /:/

puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0