<3

hej mitt hjärta mitt fina hjärta jag är så kär i dig. ååh min sötnos min fina sötnos jag vill vara nära dig ! ibland så är de så svårt att lev och allting känns så skit, men du ska veta att med hela mitt hjärta så vill jag att du kommer hit. du är den ända jag tänker på, du är den jag vill åt ! men om jag är den som fått dig att gråta snälla söt förlååt ! allt som hänt nu är tråkigt och dåligt ja varenda liten grej... men låt mig vara ditt ljus i mörkret att jag älskar dig ! hej mitt hjärta mitt fina hjärta jag är så kär i dig. ååh min sötnos min fina sötnos jag vill vara nära dig ! .... hej mitt hjärta mitt fina hjärta jag är så kär i dig. ååh min sötnos min fina sötnos jag vill vara nära dig !



basshunter - jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0