10 SAKER DU ANTAGLIGEN INTE VISSTE OM MIG


1. Ja, jag är en nattmänniska men jag är också en riktigt mörkrädd flicka ! Jag kan verkligen inte sova om de är helt svart i ett rum, jag går aldrig utan en kompis ( eller pratar i telefon ) själv på kvällen / natten. Där har du en jävligt svag punkt hos mig asså.

2. Jag har fortfarande kvar två av mina bebiständer... tänderna som är under framtänderna, de är mina bebiständer. Jag har inte tappat dem för att de finns inga "vuxentänder" under, så då lossnar dem inte ? -.-'

3. När jag var liten vägde jag typ ingenting, en kort tid var jag tvungen att få mat genom en slang :s !

4. Jag har över trettio parfymer :$ , vissa samlar på frimärken, jag samlar på parfym ?! En bra sak är att man kan välja parfym efter humör ;) en dålig är att de flesta parfymerna som luktar gott är inte speciellt billga /:

5. Jag har rymt hemifrån flera gånger, men aldrig kommit speciellt långt pågrundav # 1 !

6. Mina föräldrar är skilda sen 10 år tillbaka, jag bor med min mamma och hennes man joakim, så jag är bara bonusbarn till joakim egentligen. Min pappa bor i rissne och honom är jag bara hos varannan helg.

7. Jag har blivit " bedragen " flera gånger än dumpad. Asså, att killen vart otrogen mot mig fler gånger än jag blivit dumpad för er som inte fattade.

8. Jag andas jättetungt, jag andas bara med näsan. Aldrig med munnen, därför låter de som jag typ flåsar hela tiden :@

9. Jag är mycket... vad heter de... asså tror på typ monster oså... jag har en mardrömsfångare i mitt rum och jag får flipp om jag nuddar den ! Där samlas alla mardrömmar så man sover gott på natten. Och när klockan är typ 11.11 eller 14.14 eller nått så måste jag ha fötterna från marken och be något !

10. Jag har svårt att lita på folk, de finns bara tre personer som jag berättar allt för.
De tog lång tid för mig att lita på dem på 100%, de är inte deras fel utan jag har bara svårt att lita på folk.

11. Jag har födelsemärken på sjukt konstiga ställen, ett precis på ögonbrynet, ett mitt på lillfingret, ett precis ovanför nyckelbenet ... osv.

12. Tro de eller ej, men jag är smartare än vad jag ser ut ! (:

Okej, nu blev de tolv. Hoppas de inte gör nått ? ;)

Men de var nog de jag hade på hjärtat just nu, ska byta om oså, skriver senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0