four freaking months, it´s sick you are still talking to me.

fifahn vad bäst jag är på att blogga ! ( : men vet ni ? ingen har egentligen bett er läsa. och jag tror jag känner alla som läser helt ärligt, haha ! eller nej så får de ju inte vara, men vad ska jag göra för att få just dig t.ex visa min blogg för din kompis och säga, den här tjejen skriver faktiskt om intressanta saker. jag hade som mest läsare när mitt liv var 100% åt helvete, och på något sätt, vettefan hur det är möljigt. är jag faktiskt påvåg ner idag. DRAG ME TO HELL. men jag tänker fan inte ge med mig nu ! inte den här gången,  jag har gett upp, i sure have. men nångång måste bli den sista helt seriöst. är jag stark nog är frågan ? jag hoppas det. annars kommer den här sagan få ett olyckligt slut.

iförrgår sov jag hos denice, de var kul. jag badade ! B  A  D  A  D  E ! fett stolt jag var då. men vi hade solat hela dagen, men jag blev inte ett dugg brun -.-' inte direkt ovanligt, men herregud  ? I WANT COLOUR.

sen dagen efter skulle clara sovit här, men så blev de inte. fyfan jag höll på att dö när hon sa raden ; sen ska jag åka till mitt landställe så vi kanske inte ses på typ två veckor... jag ville seriöst bara gråta. jag har inte sett henne sen dagen innan skolavslutningen ! men nu har vi lovat varann clara, vi ska umgås mer. och de här är fan en sak jag SKA kämpa för.

en på dagen åkte iallfall jag och denice in till stan, jag kom hem med två par nya skor, två nya nagellack ( tack emelie och jenny för tipset ! (:    ) ett par nya trosor och...eh.. mindre pengar på kortet ? ( : haha lycka till med att överleva den här månaden jennuh... men jag gjorde iofs två hål i örat också. där uppe, som jag hade förut. men imorrn, så ska clara också göra ett, och jag ville göra de som en kompis grej, men hon är en chikeeeeeeeeeeeeen så hon vågar typ inte. men jag ska nog göra ett till x) hahah !

idag var jag i/på pölen med jesus soffan och denice. haha de var nice, men fyfan vad jag har bränt mig, såklart ska joakim hålla på och slå mig så de gör ännu ondare -.-' men vi åkte väll vid ett typ ? jag och denice fick asbråttom på morgonen ! jag skjutsade henne på min cykel, hah de gick skitbra ! SOM JAG FÖRRESTEN HAR GLÖMT KO JAG PÅ NU ;O FUUUUUUUUUUUUCK, jag måste hämta den imorrn, kukballeeee ! bra att jag kommer på de när jag skriver ett fucking inlägg. men sen när jag kom hem pratade jag lite med clara, OCH DU HAR FEL HONEY. sen pratade jag med tim också, asså fyfan vad han garvar åt min familj ! -.-' herregud. inte friska nån av oss. aja, förresten har jag känt älskling i fyra månader nu. helt sjukt seriöst. och tack louise och elin, i ow you gays.

aja, ni får två bild på mig och jess, föhfan vad schtek man var.
orkar inte ladda upp så många, så tar dem som låg längst upp ...

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. nu funkar inte de heller !!!!!!!!!!!! KISS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0