those three words

Brukar du komma i tid: Ingen kommentar.
Vad hade du i din mun senast: Vatten.
När mår du bra: När jag pratar/är med personer som gillar mig för den jag är.
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Bra, fast har småflipp på vissa personer.
Kan du laga mat: HA-HA javiiiisst...
Vad pluggar du: SOMMARLOV!
Vad tycker du om fötter:  ?
Är du smart: OHYES.
Vad har du på dig: Underkläder.
Är du aktiv i skolan: Mjoo.
Vad saknar du: Mina bästavänner ! 
När och varför grät du senast: Alldeles nyss, privat.
Var det pinsamt att svara på det: Om jag skulle skrivit orsaken, japp.
Hade du en bra kväll igår: Jaaaa !
Din favoritdryck på morgonen: Vatten.
Vad ska du göra i sommar: Jag har faktiskt skrivit en lista om de med brudarna, ska be sofie skicka den.
Är du nöjd med ditt liv: Just nu, hm..
Vad vill du jobba som:  Inte en aning.
Har du tråkigt just nu: Njee.
Vad gör livet värt att leva: Min familj, mina vänner och love.
Vad i livet ångrar du: Much.
Är du musikalisk: Oh jaaaaaaa -.-
Vad lyssnar du på för musik: sofijah och akon är favoriter : )
Kategoriserar du dig själv i någon stil: öh, fattar inte frågan.
Är du bortskämd: Nono.
Är du trött: Nej.
Vad gör du imorgon: Midsommar...

Din första
Operation: Kommer inte ihåg.
Första piercingen: Öronen.
Första bästa vän: Jennifer eklund/ekström kommer inte ihåg.
Första priset: Hm...
Första sporten du började på: Oj, dans tror jag.
Första husdjuret: Hund.
Första semestern: Finland säkert.
Första konserten: Öh, tror fan inte jag vart på nån. Förutom typ the voice och nrj.
Första kärleken: Hm, jordan på sexårs i belive.

Favoriter:
Filmer: Omg, fyfan de finns många.
Tvprogram: Without a trace !
Musik: Hip hop.
Drink: Cider.
Kroppsdel (på kille): Delad plats på mage, och händer faktiskt, ansikte ocksååå ( a ) 
Sport: Åh, sug balle. Jag vet inte.
Plagg: Älskar att ha shorts och stor tjocktröja just nu.
Skola: Favoritskola ? ALVIK.
Bok: Vet inte.

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Vatten.
Ska du: Bada prata med folk.
Lyssnar du på: Sofijah - jag ska finnas där
Väntar du : Öhm, inget ?
Tittar du på : dataskärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Svårt...
Kramar eller kyssar: Olika.
Kortare eller längre: Längre.
Snygg mage eller snygga armar: Mage i think.
Busig eller lydig: Busig.
yngre eller äldre: Äldre.


1. Hur gammal är du om fem år? 18
2. Vem var den sista du träffade? Typ mami ?
3. Hur lång är du? 160 tror jag.
4. Vilken var den senaste film du sett? Forrest gump.
5. Vem ringde du senast? Tim.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jo nu har han, till elin.
7. Vad är dagens planer? Hm..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, fast gulliga sms slår allt !
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? För en timme se kanske.
11. Vilken ögonfärg har du? Skiftar.
12. När vaknade du idag? Kommer inte ihåg, sent.
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp.
14. Vilken är din favoritplats? I min säng :D
15. Vilken plats föredrar du minst? Skabbiga ställen, som skogen...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På gatan, nej men herregud. vad vet jag.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, ( de gör det fortfarande )
18. Vem fick dig att skratta senast? Marcus.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Äga vaddå ? 
20. Har du stationär eller bärbar dator? What ?
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Hotpants och stor tröja.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3.
23. Hur många landskap har du bott i? ÖÖÖÖÖH...
24. Har du någon gång spytt på fyllan? No, inte vad jag vet.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror helt å vart man är ?
26. Är du social? Alltid.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa, hahah, nej jag har ingen aning. Åka utomlands med familjen.
29. Tycker du om kinamat? Love.
30. Tycker du om kaffe? Mjoo, ibland.
31. Vad dricker du till frukost? Välling :D
32. Sover du på någon särskild sida? Somnar som en jävla köttbulle, typ håller om knäna mot magen -.-
33. Kan du spela poker? NEJ.
34. Tycker du om att mysa? Mjoo.
35. Är du en beroendemänniska? Liteee.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, bara en dag innan eller efter.
37. Vill du ha barn? Max två : )
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och lite spanska typ några ord på thai, finska och tyska också ! :D
39. Har du någonsin åkt ambulans ? : nej.
40. Vad föredrar du mest? Att bada i havet eller pool? Havet utomlands, om jag är i Sverige så föredrar jag pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
42. Äger du dyra smycken? Hm, njaaa.
43. Har du någon gång testat narkotika? NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Läkerol.
45. Vem/Vilka är den roligaste människan du känner? OJ, fyfan. Känner ingen tråkig, umgås inte med sånna.
46. Välj ett ärr på din kropp? Precis ovanför tutten, william "råkade" mig med en grilltång när vi bråkad ute.
47. Vad har du för ringsignal? Allting kan gå itu
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Typ mami sparar allt.
49. Flirtar du mycket? Beror på om jag är singel eller inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har inte någon.
51. Kan du byta olja på bilen? SJÄLVKLART -.-
52. Har du fått fortkörningsböter? Varje dag -.-
53. Vilken var den senaste bok du läste? Twilight, har fortfarande inte läst ut skiten. Ja elin jag kallade twilight S K I T.
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? No.
56. Dansar du i bilen? Ibland ;D
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105,9
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jennifer "hjärta" Elin 
59. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg.
60. Vilka utmanar du ? Jag säger " komdå" minst tre gånger per dag. men ingen vågar möta mig ;)



jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: elin

Älskar dig också b-vän ! Men korkad är du, :) <3

2009-06-19 @ 10:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0