tänk alla gånger som jag låg tätt intill

hej på er, tjaa... vad ska jag säga ?
livet blir bättre. de blir de alltid. jag hoppas bara att jag får hålla mig där jag är nu. jag är fan lika stark som en enmansarmé. fan, jag är verkligen sjukt bra. som överlevt allt de här. ni kanske tror jag har vanliga problem, som utseendemissnöjen osånt ? ja, det med. men herregud. mina problem är fan inte i närheten. men alla problem har en lösning, jag måste bara hitta alla först.

nu är jag iallfall hemma från en kväll med sofie och jessika, de var ett jävla krångel att komma fram till varann, bussköer och massa shit. men tillslut kom vi fram till varann och sen åkte vi till soffan och sminkade oss, bråkade med varann, haha i love those bitches :) sen rånade vi soffans familj på mat, sen gick vi mot stenhamra. de var ett jäääävla drag i stenhamra idag... NOT. fyfan vad tråkigt. de var typ kul i fem minuter ;)  soffan tog bussen som gick två timmar innan den hon brukar ta, så kul hade vi ... sen gick jag och jess hem till mig och gjorde hm..... NADA  :) och nu drog hon, eller för typ tre timmar sen. jag har hoppat studsmatta med bruuuur min och typ lagt mig i sängen och gråtit ... ÄR SÅ SJUKT OROLIG FÖR DIG, FATTAR DU INTE DET ?

men imorrn ska jag iallfall upp ganska tidigt och träffa alexsandra, min bästavän sen flera år tillbaka i brommaplan, sen åker vi in till grönan. vi får hoppas på bra väder :) i miss u... sen åker vi väll hem till mig och pratar massa, hon ska självfallet sova här imorrn då. sen på söndag får vi väll se vad vi hittar på. hon kanske ska flytta till thailand i sommar, fyfan. that sucks.

menmen, nu ska jag nog chilla lite innan jag lägger mig i sängen och gråter ut de sista tårarna för DIG baby. snälla, ta det lugnt. jag behöver dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0