smile be happy and don´t use drugs

hej hopp, nu är jag hemma, har duschat och bytt om, ligger bara i sängen och slappar [ :

update om igår ;

väl framme hos farfar solade jag lite i gräset, åt jordgubbar och läste twilight, otroligt seg är jag på att läsa ! sen tyckte farfar att vi skulle fiska, så vi åkte ut med hans båt. SHIT, vad varmt det var ! höll på att få värmeslag, och jag hade inte bikini eller nått med mig tyvärr : /. sen efter 2 och en halv timme åkte vi tillbaka och pappa grillade, han är fan mästergrillaren ! : D
sen var det efterrätt och eftersnack, vi pratade om hur bra jag skötte mig i skolan och jag skröt om mina TOPPENBEYTG ( hosthost ) sen åkte vi hemåt, då var jag trött, hann inte ens springa spåret ! : (

idag ;

vaknade och kände ; fyfan, skola ! fejkade huvudvärk men dem faller inte för de längre -.- så jag klädde på mig och fick bara stå ut med helvetet, på lektionen blev de bättre min klass är långt ifrån normal. fick iallfall reda på att jag kommer gå ut åttan med VG i teknik, fett stolt :) sen flöt dagen på och jag gick hem med denice efter skolan, efter hon dragit gick jag spåret med elin, skööööönt ! men nu måste jag sova, höreeeees !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0