i mitt sagoland tar du mig i hand igen

hejhej hallå !
hemma nu, eller kom hem klockan sex men tror ni jag pallade blogga då eller ? : )
jag tänkte vara med jessika och soffan idag, men jag hörde inte av mig till dem och de hörde inte av sig till mig så de blev inget. men de är liksom typ 9 veckor kvar på sommarlovet som man kan träffa dem på ! imorrn ska jag iallfall vara med jessika. jag mååååååste !  ;o
nu är jag hemma iallfall, mamma var på dåligt humör så alla vi barn åkte till konsum och köpte choklad till henne. men de var tydligen inte den smaken hon ville ha. man ba ; varsegod ! så jag tog chokladen och åt lite grann : ) mohahah
nej men nu vet jag seriöst inte vad jag ska skriva. hm, frågestund tycker jag de är dags för. fråga vad som helst jag svarar troligtvis på allt.
nu ska jag nog ta ett bad, göra egengjord ansiktsmask eller nått, ta hand om mig själv lite sådär. nån som har ett recept på bra ansiktsmask ? : )
förresten vill jag ha många sms idag, 0736305831, självfallet comviq. sen är jag inne på msn hela kvällen också [email protected] !

later biatcheeeees !




 miss the old times. everything was so easy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du jag är bäst? :D:D

2009-06-22 @ 11:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0