flickan vars namn är inristat i mitt hjärta

jag hoppas du vet att jag föralltid vill ha dig vid min sida. och de ber jag verkligen för. du är glädjepillret i livet gumman.
vi har inte kännt varann överdrivet länge, men vi har glidit och blivit tajtare. och mer än såhär får vi inte glida. vi behöver varann mer än vi tror. vi är lika, på något sätt. vi kan bli oslagbara tillsammans, det vet jag. och jag vet inte vad du tänker, men jag har bestämt mig för att kämpa för det jag vill, och jag vill oss. så jag kommer kämpa, alla tider på dygnet alla dagar i veckan. jag finns här, forever. även om jag skulle kunna vara bättre på att visa de, så vet du ändå innerst inne att jag gör det.
fan clara tre ord räcker ; jag älskar dig. de måste du förstå. du är guld värd & jag släpper dig aldrig.



       

                                                CLARA   



                                                                                             <3



                                                     

                                                                                                                JENNIFER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0