and it hurts with every heartbeat

godmorgon ! jennuhfer är sämst på att blogga och de är hon mycket medveten om. jag har faktiskt vart i uppsala sen i söndags, jo jag har kunnat skriva men inte pallat mohahah. jag kom hem runt klockan sex, sen städade jag mitt rum. la pussel med systreryster och åt middag, sen körde jag träning i två timmar, spåret 3 varv sen resten av tiden studsmatta. fan vad skönt de känns. dagarna i uppsala var iallafall fyllda med skratt och inga bekymmer, typ. fast jag måste säga att alexsandras pojkvän är sjukt irriterande ibland. HAHA han tyckte jag var fjortis man ba men hallå, kolla på dig själv gubben... iallfall, nu är jag hemma i min jättesäng och dricker vatten och bara tänker på allt mellan himmel och jord. har pratat klart med älskling också, hahah han somnade i tele, så cute. jag måste bara säga att jag saknar pånii, jess och sofie sjukt mycket. fan asså pånii, kreta ?! varför lämnar du oss bara, jag visste inte ens at du var borta förrens jag fick ditt sms : / du kommer hem den andra, åker åker den tredje, jag ska fan övernatta i din port. I NEED U BIATCH. nu ska jag fixa mig lite. eller fixa av ?  jag ska ta ett bad, fixa håret naglarna och allt sånt. jag färgade håret också, men de blev nada skillnad. aja, whatever, som om nån bryr sig ändå ?  jag kommer börja prata som en jävla hobbyturk också, för både alexsandra och hennes pojke är de, ååååh jävla töntar ! hahaha : ) asså jag venne vad de är med mig men jag typ garvar åt allt ?
förresten har jag massa bilder som jag ska fixa över till datan senare eller imorrn. de blir nog fanimey en bildbomb då hörrni ! : )

planer för imorrn ;

vakna, väcka tönten ( han sa åt mig att inte göra de men jag gör de ändå eftersom jag är en elak bitch )
sen ska jag väll fixa mig och skit, vi ska väll till min faster i think.
...
...
...

FAN VET JAG VAD JAG SKA GÖRA IMORRN ? :s
vad ska ni göra kära läsare ?

ha en bra natt hörrni, kanske skriver lite senare, om jag orkar.
jess, sis ska även fixa ny design när hon pallar .

  

soffan, jennuh , jesus

jennuh bak, soffan fram

tog två bilder från jessikas blogg, fan vad jag saknar er.
love u,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0