TEARY EYES

dra ett sträck över senaste inlägget är ni snälla, inget ni ska bry er om. jag mår bra, bättre än på länge, nej nu ljög jag.
jag kommer klara mig ur det här också. det gör jag alltid !

förlåt för sisådär uppdatering förresten. men igår sov jag hos denice. fyfan idag kollade vi på house of wax, sjukaste jag sett helt ärligt. filmen var S J U K ! även fast klockan var typ två, skakade jag och fällde en tår eller två av rädsla. läskigaste skräckfilmen på otroligt länge. sen spa;ade vi lite... sen ringde joakim och typ sa att jag skulle gå ut till vägen. så de var bara på med palterna och packa väskan. HELVETE vilket åskväder det var ! denice blev skiträdd x) jag också, men visade inte de lika mycket. har blivit bättre på att dölja min rädsla för vissa saker.

ska ladda över bilder till datan nu tror jag, fast först. TE OCH .... nej.. bara te förresten.



Kommentarer
Postat av: sofie

sorry snutte :)<3

2009-07-09 @ 00:19:54
URL: http://ffaked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0