welcome to my sunny day

OH NICE DAY !

igår ;
 vaknade av att william slog med två kastrulllock mot varandra och sjöng, åh åh de är s skönt att vara naken svinga på snabeln och vifta på baken. ( tack gud så hade han faktiskt kläder på sig ) så jag fick damp på han tilslut sa han att han väckte mig för ll och att bussen går om 45 minuter. jag får damp och spriger till duschen ( utan att veta vart vi ska ens ) sen sminkar jag mig och alla i familjen tycker det är MITT fel att vi måste ta bilen till bussen annars skulle vi missa den, töntar.
sen på bussen frågar jag tillslut vart vi ska, då sa tilda ; GRÖNA LUND ! jag ba ; oh great... vad hade jag på mig ? en cardigan, linne och shorts. tilda ; VI SKA VARA DÄR TILLS DEM STÄNGER. * kollar klockan * vi kommer vara där till halv tre. NICE BARA FRYSA I NIO TIMMAR ! men så kallt var det inte, inte förrens typ runt 22-23. lyckades få upp william i både bergochdalbanan och vilda musen ( ja han är en tönt ) igår. joakim fick jag upp i extreme och nästan ii frittfall. han fick upp mig i insane, helvete. åkte åt fel håll och det är  H E M S K T ! men överlevde iallafall ( eller återuppstod ? ;] )
sen åt vi... fan åt vi ? ehm... THAIMAT. som inte ens är stark där på grönan -.- men sen åkte jag och william jetline sjukt mycket och klockan blev typ tolv skitsnabbt, då ser jag att du ringt mig tjugo gånger, åh sweetheart då blev jag skitglad. förlåt om jag gjorde dig orolig. men de var bara hoppa in i taxin och sätta fart hemåt och ladda mobilen, sen pratade jag i tele tills typ fyra , förlåt, vet att du var fett trött ! kunde inte somna sen heller, du vet varför.
somnade halv åtta imorse, och klockan tio kom joakim och frågade om jag ville bada i farfars pool, visst ville jag, men fan, hade sovit två timmar ? så det sket jag i och sov vidare till kanske tolv ( omfg, då har jag bara sovit fyra timmar inatt ;o ) sen fixade jag FRUKOST,( helt chokad själv faktiskt ) satte mig på verandan och ba njöt av solen. bilder kommer senare.
sen tänkte jag sträcka på mig, * tog ett steg ut från verandan * och trampar på ett snigelskal ! kör en joanna ; hur mysigt ? inte mysigt ! även fast de inte ens var en snigel i ! men iallafall.  U S C H ! så då blev jag fett sur och gick in... då kom denice från ingenstans och vi spelade lite spel, sen satte vi på " the house bunny " tredje gången jag ser den, men den är sjukt bra ! [ :
förresten vill jag gärna att ni röstar på hiss/diss grejen och vilken bild ni gillade mest ! vore kul [ :
men bilderna från idag lägger jag upp senare ikväll...
eller imorrn, är ju lite småtrött sådär. beror på vad kvällen/natten bjuder på  ! [ ;

kyss / j.


PÅNIIHOE ! I MISS U, TIME TO COME HOME...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0