forever

Vad är klockan nu när du börjar?
00.45.
Vad heter du?
Jennifer * efternamn * nilsson.
Födelsedatum?
24 november.
Stjärntecken?
Skytte.
Vart bor du?
Stenhamra / Rissne.
Har du egen dator?
Jaoui.
Favoritlåt?
Har aldrig samma
Hur många är online på din msn?
11.
Vem är din 5:e online?
Louise.
Har du några olästa mejl på hotmail?
Nepp !
Beskriv ditt hår?
Färg (?) och typ axellångt.. :(
Har du piercingar/tatueringar?
Sex stycken i öronen, vill ha i naveln eller läppen...
Vart skulle du bo om du fick välja?
Hm.. mer centralt...
Vad har du på dig just nu?
Trosor och linne.
Hur mår du just nu?
Jennuh är trötter och uttråkad.
Äter du ofta godis?
Blir bättre på att inte göra det.
Vilken är din favorit dryck?
Beror på humör !
Vilket är ditt favorit teve program?
Dh, scrubs...
Vem är din förebild?
Jag har ingen förebild, men jag ser upp till många.
Vad är bäst me dig?
Lättroad, så man behöver oroa sig för pinsam tystnad -.-'
Hatar du någon just nu?
Ehm... lite smått.
Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
I värsta värsta nödfall möjligtvis.
Är du underviktig, normalviktig eller överviktig ?
HA-HA ingen kommentar...
Hur lång är du?
1.58 :$
Är du nöjd me dig själv?
Njaa.. finns saker jag hatar, och saker jag bara ogillar !
Vad är du bra på?
Skratta, görá illa mig själv, missförstå och misstolka saker, skapa problem och... vara allmänt störd.
Vad är klockan nu ?
00.55.
Vad har du ätit idag?
Middag bara.
Har du lätt för o somna?
Njee..
Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
Ibland.
Är du fet?
Ingen kommentar.
Vad stör du dig på?
Folk som inte kan släppa taget, dryga, osociala, folk som klagar som inte nhar nått att klaga på.
Är du osynlig?
Va ?  nej ?
Vilket/vilka ämnen har du bäst betyg i?
Engelska och svenska tror jag.
Vilket ämne har du sämst betyg i?
Kemi,fysik,biologi,soäämnena,bild...
Knarkar du?
NEJ.
Röker du?
Hm.
Äter du?
Om jag har lust.
Snusar du?
EUI.
Har du runkat nångång?
Hahah ?
Röker vattenpipa?
Nej.
Ät en banan!
Dröm vidare.
Favoritmeny på donken?
Burger king är bättre (:
Donken eller BK?
HAHA, BK !
Skulle du kunna sjunga allsång på skansen?
Mjoo.
Skulle du tänka dig att ha sex med nån i blink-182?
 ? AHA FÖRSTÅR PRECISSSSS.
Städat eller stökigt?
Städat, om nån gör det åt mig ! (:
Skriver du mer än 2 utropstecken?
Nej bara om jag är skitsur.
Vad är klockan nudå?
01.00
Vad ska du göra sen?
Duscha och packa.
Är du inne på msn nu?
Aah.
Har du anorexia?
Nej..
Hur vill du dö?
Inte i nån sjukdom iaf.
Hur ofta sitter du vid datan?
Ehh vet inte...
Öl eller vin?
BLÄÄ.
Cola eller redbull?
Colaaaaaaaa.
Vem står dig närmast, mamma eller pappa?
DUM FRÅGA. MAMI.
Behöver du mer kärlek?
Man kan aldrig få för mycket.
Blir du full varje helg?
Neej.
Natt eller dagmänniska?
NIGHT.
Är du vampyr?
Ofc -.-'
Är du transa?
Ofc -.-'
Vad skulle du välja, åka framåt eller bakåt i tiden?
Hm... bakåt.
Är du laglig?
Nja.
Vill du ha barn någon gång?
Yes ?
Vad vill du bli när du blir stor?
Jag har inte en aning.
Är du rädd för att dö?
Nej ?
Vad är klockan nu när du är klar?
01.03

JENNUH KÖR NOLIFE !




i wish i could turn back time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0