UNTIL THE END, RIGHT ?

vaknade halv fyra och mådde skit.
tappade upp ett bad och fyllde iallfall en femtedel med tårar. kunde bara inte sluta. vet inte vad som händer med mig längre.
igår hamnade på topp fem listan på gråtahurmycketsomhelst dagar... hm, undra hur många utom jag som har en sån lista?

hahah nämen, är emobloggen här igen ? -.-
suck jennifer. skärp dig. så farligt är det inte !
 
sen när jag vaknat brände det på kinderna av tårarna från natten, torkade ansiktet och gick ut på en promenad. clara tack för det tipset, de hjälper enormt. och du måste förresten smsa mig !

sen var det middag, fick inte i mig någonting. har knappt någon aptit alls längre. sen somnade jag om tills nu ungefär.
nu är de pepptalk på msn med joanna på g. kommer nog inte kunna sova inatt. här vänt på dygnet, igen. : )

förvänta er några inlägg inatt. ska ladda över dem där jävla biderna från mobilen och kameran också !
fan de måste jag fixa nu, ciao.


 förlåt, jag menade det verkligen inte. de får inte sluta här ! föralltid har jag lovat dig, jag står fast, gör du ? </3

Kommentarer
Postat av: Jessika

asså jennifer, dt här är ju fan bara löjligt ! fattar inte varför du bara bryr dig om att jag umgås med henne, sofie var ju liksom också med. är så jäkla trött på att alla tror att jag ska förlåta på 2 minuter, ge mig lite tid ffs !



2009-07-10 @ 16:55:03
URL: http://jesssikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0