one more time

hej hej hallå snygggingar därute !
har märkt att besökarna gått upp en del under veckan, tummen upp för er. fortsätt läsa, alla har upp och nergånger, right ?
just nu är livet UPP ! packar inför göteborg, ska sova hos soffan imorrn, vet inte vilken tid tåget går :p , men jag trodde först jag skulle behöva ha värsta fula oranga väskan, men jag hittade en annan, puuh ! typiskt jennuh att sticka ut så jävla mycket hela tiden, mooongo ( : ...
tog tjugo över två bussen hem från älsk, :/ inte kul. när jag kom hem hann jag bara byta kläder och ringa elin... sen skulle vi åka till ikea, sen hade tydligen mammas kompis hade köpt en mysdress till mig, så vi hämtade den i stan, men nej jag fyllde inte alls år för åtta månader sen x) menmen... hon sa att de var för att jag skärpt mig så bra, men iallafall TACK ! den är svart... inte direkt favoritfärg, men den är sjukt najs, ni kanske får se senare ! SEN åkte vi iallafall till ikea, haha fyra timmar tog det, och mamma tyckte ändå vi stressade ? suuuuck. men jag fick med mig ;

en ny lampa, skrivbords och nattlampa i ett, p r a k t i s k t !
en ny tavla, som jag tappade så glaset sprack efter fem minuter, TUMMEN UPP -.- men vi ska fixa ny sen...
TOFFLOR, älskar ikeas, förutom att de går sönder efter typ en vecka !
boxar till skrivbordet att ha papper i...
en laptopbräda, TUMMEN UUUUPP, har velat ha sån fett länge.
nytt typ...överkast ?
mysdressen från mamis kompis dårå...

de var säker nått mer :p , men sen åkte vi till min far och jag hämtade pengar, jävla cashflow jag fick ! :D men de var ju en baktanke, SÅKLART, som om jag inte fattat att det skulle vara en andledning till din plötsliga snällhet...

sen åkte vi hemåt, drack förresten tre koppar sjukt äckligt kaffe på ikea... muuuums -.- men jag har sovit knappt två timmar idag, herregud asså. hur fan orkar jag med det här livet ? men nu måste jag egentligen packa, men... jag orkar inteeeeeee... måste till elinen imorrn och hämta resten av mina kläder... sen skulle vi ha picknik på stranden på eftermiddagen sen ska jag höra med brudarna när man ska börja röra sig mot sofie : ) nej fifan vad kul det kommer bli !
tågresan tar fem timmar, då jäääävlar ska vi ragga, haha nej driver men vi kommer inte ha tråkigt kan jag lova, jag är ju i götet 1-4 augusti, så kommer inte kunna blogga då, och jag tror inte jag kommer skriva nått hos soffan imorrn, men nått inlägg till ska jag ju kunna slänga in !
sitter och lyssnar på green day - 21 guns... typ enda låten jag tycker om med dem.. eller njae.. men de är den jag lyssnar på med dem som jag vet vad den heter ! och elin, jag lyssnar på muse - starlight minst en gång per dag... you MUST be proud ! nån gång ska jag lägga in massa låtar jag gillar så ska ni försöka få en bild av vad jag lyssnar på, what do u think about that ? ( :

nej... nu ska jag lyssna på lite mer music och fakiskt försöka packa lite... wish me luuuck.
lovelovelove.



/ the big J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0