nobody wanna see us together

men tjue !
skittrött. har vart i huddiksvall sen i måndags, kom hem igår. då var det till pappa. vet inte riktigt hur det blir med allt det här...
bloggen kommer fanimey stängas ner, mer och mer emo växer i bloggen ?
nej jag är en glad person. men clara, du måste verkligen få tag på mig, vad fan är det med dig ? du svarar ingenstans ? mina gbn tar du bort ? vore snällt om du kunde förklara vad fan som händer !

nu är jag hemma hos padre och jag vill duuuuschaa !
jag har gråtit varje dag, jag saknar er brudar ( ni vet vilka ni är ) HELVETE !
och ursäkta mig du som kommenterat claras blogg ? got a problem ? fine, då kan du ta det med mig.

comviq är påfyllt igen. men har fortfarande tråkigt... nått tips ?
mitt hår asså seriöst. jag dör. de är kort !!!!!! HElVETE.
åh är så sjukt trött på¨allt. jag må¨ste ta en dusch. tveksam på att jag bloggar sen. FUCK U ALL.


 jennuh & påniihoe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0