kusin vitamin

haha godmorgon, vad fan gör jag uppe ? -.-
igår hände det nada, var bara hemma med mami ( med baktanke, haha elak jag är :D )
typ följde med till småknottarnas simskola, skitkul att titta på ! hahah !
de är seriöst typ tre stycken som går i den där jävla simskolan x) idag var tanken att elin skulle komma hit, men hon ligger ju och fucking sover ? sen kunde hon bara komma om de inte var bra väder... och... de är ju ganska fint  :( yaya, blame yourself biiiiatch ! :) så då var bara frågan vafan ska jennuh hitta på idag om de inte blir dåligt väder... på kvällen tänker jag dra till älsk iaf, sover där idag med, haha. tror jag tar med kameran för en gångs skull också . de var baktanken med att vara med mami hela dagen igår (;
men nu hörde jag att kusin jack kom hit, åh fifan ! nu kommer de inte bli en lugn stund här inte ! hahah, han är sjukt söt.
men då ändrades ju planerna lite grann iallafall,
om två dagar kommer jag sova hos soffan sen är de göteborg ! N I R R E ! (:



 jag älskar dig kotte ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0