jag älskar dig

förlåt, jag är så sämst man kan bli på att blogga ! men jag ska skärpa mig, eller lägga ner skiten ! hahah vad tycker ni ?
jag är så jävla lycklig nu på ett sätt, och samtidigt sjukt ledsen. jag vet liksom inte vad jag ska välja att känna, jag är s sjukt ledsen för att jag inte kan vara med honom just nu, och lycklig för att jag fortfarande har honom ! ååh så jävla glad.
jag sov iallfall hos älskling igår, asså ni ska bara veta hur fuckat bussarna går, höll på att missa den som jag skulle ta, men clara mötte mig och hon och jesper hittade min buss ! tacktack ! ( :  sen kom jag iallafall fram, och då typ går jag åt fel håll, han bad mig möta honom man ba men jaaaa, jag hittar ju här !  -.- sen gick vi iallafall ner till vattnet, asså ni ska bara veta hur sjukt mysigt det är där, blev fan knäsvag när jag stod där med honom :$ men sen blev de fett kallt, så vi gick hem till honom, haha jag hade klackskor och vi skulle vara tysta, hahah toppen jennifer, UNDERBART ! haha ! sen så gick vi upp till hans säng och han blev fett chockad över att jjag inte sett bolt, haha tönt du äääääär ! så den tyckte han att vi skulle se, sen blev han fett sur för de inte var svensk text man ba men jaaaaaa, hur svårt är de att tänka då ! haha fast vi kollade inte speciellt mycket :p , sen satte vi på madagaskar, då kollade vi lite, men typ inte ens halva ! sen ville jag se han gråta, så då kom han på att han gråtit till " marley and me " som jag också gjorde... men då blev vi så sjukt trötta så vi hann inte se tills de sorgliga, haha vi somnade typ runt fyra, vaknade klockan tio -.- typ somnade om och vaknade igen ;) sen skulle han göra lunch, haha lyckat säger jag bara, a sen gjorde vi inte så mycket mer (a) typ. sen var de typ dags för mig att åka hem ! :(
hade bråkat som fan med mami kvällen innan om att få åka dit,till slut gav hon upp ! mohahah ! : ) men iallafall då hade jag lovat att komma hem i tid... sen åkte jag till ekerö c, saknade dig som fan juuuuu ! och då hämtade dem mig där sen åt vi på donken, asså höll på att somna. så sjukt trött. men vi skulle tydligen handla också ? -.- så då var de typ 2 timmar plus, fick iallafall två böcker och en påse brio ! sen när jag kom hem fick jag fäht mycket energi så jag sprang lite, och nu har jag bara tråkigt. asså förresten, jag fick hans jävla wax i håret så de blev skittovigt -.- han ba amen de gööör inget de kommer gå bort om tre-fyra dagar jag ba ; vafan ?  jävla superlimwax or what ?  men jag fixade de sen iaf ( : även fast jag är sjukt håröm...

juste, innan jag åkte till älsk så var elin snäll och stod ut när jag dampade om allt och inget, tack för att du ställde upp ! jag vet att du älskar mig ( a ) förresten har elin färgat mitt hår också... ljusare.. ville att de skulle bli blondt... men vet inte om man kan kalla de blondt direkt. men nu måste de vara såhär, annars kommer håret seriöst gå av, har fan färgat de över 20 gånger, jävla smart...

var på kalas hos min faster också, och hittade en ny liten kompis ! haha hon heter tilde och är två år gammal men iallafall ! haha, jag är så mobbad ( :

äh fifan vad trött jag är, skriver imorrn och då blir de bilder också. snart är de götet också flickor ! ay caramba !




vet inte om jag har laddat upp den här bilden förut men whatever ! ( :


all the things i´d do to be close to you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0