I LOVE U, U KNOW THAT !

nähähäh ni... nu börjar jag längta efter honom sådär äckligt mycket igen, och familjen tror att jag tänker åka till huddiksvall imorrn, fat chance. elin kommer hem på tisdag och jessika kom fan hem idag, jag åker ingenstans. förresten dödade jag en fluga idag, fattar ni ?! FLUGA. de är sjukt svårt, jag gjorde det med aftonbladet ! det är respekt.
men är sjukt trött även fast jag typ inte gjort något idag... måste ut och springa imorrn känner jag. måste övertala mami om att jag inte ska nånstans heller ! asså fetglöm mami.  F E T G L Ö M  ! helvete vad arg jag blir, asså några dagar, jag kan fixa mat. jag kan tvätta !!!!! åååååååh. ryyyyyyyyyck jag får !!!!!!!!!!!!!!!! GODNATT, KEEP READING BITCHES.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0