HANDS UP

hallo !
nu sitter jag här i mörkret, inga lampor bara två ljus tända, har tänt massa rökelser så de typ luktar i hela huset N A J S !  : )
har plattat håret, de har faktiskt växt lite ! känns de som iallfall. fan att jag skulle klippa mig. fast annars växer de ju typ inte alls. hoppas de växer som ogräs nu ! :  ) jag är pigg som fahn. vet inte hur jag ska göra, de kommer bli skitsvårt att vända tillbaka på dygnet, blame yahself jennuh ! men nu när jag har haft dåliga dagar ett tag till och från tycker man ju att jag borde få värsta happydays snart ? yeahyeah, klagomål punkt se... jag har faktiskt gjort en hel lista med + och - för varje kroppsdel och hår och så... skule ni vilja se den ? HAHA tror inte det.  men nu tänkte jag att ni skulle få rösta på en sak till, finaste bilden. jag har fem bilder som ni kan välja på, bara för att ha något att göra ! :  )
inga mer inlägg inatt, pallar inte ! x)
se yah all tomorrow.

1.



2.


3.


4.


5.


sååå, vad tycker ni ? ett två tre fyra eller fem ?  : )

Kommentarer
Postat av: sofie

2:an är riktigt fin, fast du är söt på alla :)

2009-07-10 @ 01:01:05
URL: http://ffaked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0