PLEASE STAND UP

ffaked.blogg.se ! flickan är ju underbar ! tacka henne för nu är det dags för jennifer att börja blogga igen, var inte designen sjukt fin ? : )
just nu ligger jag i sängen, pratar med sofie, smsar med jessika lite och tänkte kanske sätta på en film ellerså...
fast mest av allt är jag orolig... du lovade mig att du skulle må bra idag. jag hoppas verkligen att du gör det !
sen sörjer jag mitt hår också !  klippte mig inne i stan idag, och så sa jag åt kvinnan att ta bort de slitna... trodde seriöst jag skulle bli flintis ett tag. jag hade till under brösten, nu har jag lite längre än axlarna ! :'( fuckfuckfuck !
appropå det... finns det någon som vet något sätt att bleka håret på ? asså hemma eller nått. jag hatar att färga hos frisör.
och färga själv blir bara fel. + att jag inte ens vill ha det SÅ ljust... jag vill bara ha lite ljusare. jag hörde nått om att man hällde citron på håret, virade in det i aliminium folie och lade sig i solen en timme eller så skulle de blekas, någon som vet om det funkar ? sen skulle jag vilja ha tips på vad ni vill att jag ska skriva om... FORTFARANDE.
jag håller annars på att städa ur mitt rum. har fått mitt skrivbord nu, så måste tömma en hel hylla och ett sängbord. helvete vad segt det går. men denice kommer typ hit imorgon på kvällen, och hon älskar att städa ! : ) nej de gör hon inte, men det är lättare att städa två. under veckan ska jag försöka hinna med ;

fixa det där med håret.
gå på bio med sofie ( du vet dealen ! )
vara med elin innan hon åker till småland eller skåne eller vart fan du nu ska din jävla idiot.
träffa jessika och soffan.
fixa klart mitt rum, tömma möbler. rensa kläder, städa ur alla hyllor -.-
kanske tillochmed träffa pappa... njae... vi får se med den. djupt osäker
gå på grönan med familjen.
skansen med familjen.

hm... de var nog de viktigaste.
och inom ett dygn M  Å  S  T  E du ringa mig. fattar du hur orolig jag är eller ? du kan inte bara stänga av mobilen sådär när du skrämmt upp mig innan ?! helvete.
 
naej, nu blev jag arg. förresten är jag sjukt sur på en annan hora. jävla I D I J U T.
men ska inte ta ut de på bloggen, därför har man ju en alldeles egen dampdagbok... där adhd;ar jag av mig om allt och inget.

" jag behöver glass !!!!!!!!!!!!!!! " är en mening som står rakt över en sida. det var typ varmt och jag höll på att dö ( a )

men nu har ni fårr uppdatering. jag skriver imorrn ! promise.


nämen ooj elin ?
sure, mobba mig för att jag inte kan laga mat. men jag kan iallafall göra popcorn, jag menar hur jävla svårt kan de vara ? -
mjoo men elin du kan ! verkligen ! toppen, fyra av fem toasters !

Kommentarer
Postat av: jessika

men jennifer, du kan ju göra slingor så blir det ljusare eller så kan du vara ute i solen så blir det solblekt :) <3 love you

2009-07-07 @ 11:39:05
URL: http://jesssikahansson.blogg.se/
Postat av: elin

Men mina makaroner får inte rabies i alla fall :)<3 DESSUTOM, så hände det där bara EN gång..

2009-07-07 @ 14:23:00
Postat av: ida

sv: tack :D den ligger vid lysningsbadet i västervik :)

2009-07-07 @ 19:12:06
URL: http://idaalders.blogg.se/
Postat av: sofie

lugnt gumman ;)och ja, jag vet dealen haha .. it's not going to happend <3

2009-07-08 @ 08:13:40
URL: http://ffaked.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAH!!!!!

andra gången popcornen börjar brinna? :P

2009-07-08 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0