jag älskar min syster fanny

okej, jag är verkligen skitdålig på att uppdatera men datan krånglade och har haft annat för mig, men jag tänkte berätta lite om helgen iallafall !

fredag ; jag var med joanna louise och elin efter skolan somsagt, mycket trevligt, början på kvällen var fylld med skratt trevligt prat och skvaller ! sen fixade min far en taxi till mig från stenhamra till solna, vi hämtade upp syster fanny och hennes kille på vägen.. sjukt länge sen jag träffade henne. skönt att träffas och kunna prata om allt som hänt ! sen åkte fanny vid ett för hon skulle upp tidigt och jobba dagen efter, vi åkte hem kort efter det också.
satt vid datan och gjorde inte speciellt mycket.

lördag ; vaknade ganska tidigt och tog en dusch och så... sen åkte vi och handlade kräftor, läsk och snacks till kvällen. pappa hade ju ordnat en slags kräftskiva för en hel del folk, fanny kom också dit på kvällen, det var trevligt men jag tycker inte om kräftor förutom klorna, så jag åt typ bara dem :p sen var jag och fanny med hennes syster tawann lite grann, shit vad stor hon blivit sen jag såg henne sist ! ;s menmen... tillslut blev det så att jag packade väskan och följde med till systers mamma. vi kollade på lite på teve på en film som hette " the happening " den var faktiskt helt okey, lite småläskig helt ärligt. sen satt vi bara ute och chillade på ballen, fast de var så jävla kallt !

söndag ; sen gick hon upp vid åtta och jag vaknade när hon duschat klart, sen käkade vi ravioli till frukost och fixade oss. sen fick vi massa tid över så vi satte oss ute på ballen igen och pratade bara om livet. och nej hon är inte min riktiga syster, men det känns så för våra pappor är med varann fett ofta så vi träffas så ofta vi kan. och hon har lärt mig en hel del, den muppen. hon är tre år äldre så hon är som en storasyster för mig.
sen drog vi mot tuben iallafall och vi sa hejdå vid fridhemsplan. sen åkte jag till mami direkt och hon ville åka och kolla på slott och massa hus i skokloster :s glöm att jag flyttar dit ! men där var vi iallafall hela dagen sen käkade vi på pizzerian. somnade ganska tidigt efter massa prat och tjaffs med älskling...

idag ; försov mig lite smått men hann iallafall till skolan oså. skolfoto hade vi idag också, ååångest. fan de värsta med skolan... förutom alla fucking läxor. vi hade svenska tills idag, har biologiprov på torsdag, spanska tills imorrn
och matte tills fredag, och största so läxan tills nästa måndag. jennuh måste plugga. det här året blire inge skolk eller skita i läxorna, komma till lektionen lite hursomhelst. nejnej, old times. nu är det allvar.
efter skolan drog jag och jess till brommaplan och mötte påniihoe. stackarn har typ stukat foten.
sen mot gamla stan så jag kunde checka min piercing hos piercaren jag gjorde hos.. ska dit om två veckor IGEN bara för att kolla om allt är ok ?! jaja.. sen bråkade jag och pånii fett   mycket på tubleros, om en jävla godis -.- tror jessika lägger ut filmen på youtube sen, då kan jag ladda upp den här.
mötte även fanny för jag hade glömt min laddare hos henne igår, schmidigt ..
sen dissade pånii oss och jag och jess drog hem. nu är ag hemma och har gjort spanska läxan och läst en av tio sidor till biologiprovet. underbart, -.-
måste fan träna lite innan jag lägger mig, got to run.

funkar inte att ladda upp bilder just nu -.-
bjuder kanske på nått musiktips och nån bild senare.

sen vill jag bara hälsa att jag älskar mina bästavänner, hur störda och jobbiga ni än är. kommer jag alltid finnas här för er, och jag älskar er så sjukt mycket. ni får aldrig lämna mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0