tears streaming down my face

nu kör vi en av mina berömda saker, STRECKET. vi drar bara ett streck över tiden bakåt. jag måste sluta vara själv så mycket, jag är farlig för mig själv. när jag tänker tillbaka b.ir allt bara fel. jag blir arg, ledsen, besviken, förbannad, sårad.
så mycket känslor på samma gång och det slutar alltid på samma sätt. samma jävla fucked up sätt, fifan för det sättet.
okej, ville bara få ut det. men nu drar vi bara ett streck och så ska jag berätta vad som hänt idag !

vaknade runt tolv med bästavän i sängen, jag har saknat dig. vi spelade guitar hero på natten, och mario kart också. dagen innan var vi i stan, jag köpte ingenting ! men det var bara för jag var pank (: men elin shoppade på som vanligt. men det är lugnt, bara mer saker för mig att " låna " mhihi !
men iaf, vi vaknade och gjorde typ ingenting, hennes mamma ringde sen och de skulle handla... så hon lämnade  mig. jag städade, igen... jag städade fan dagen innan men nej sen kommer elin och lever loppan i mitt rum. man tackar. sen gick jag ner till stranden till min mor och syskon. vi gick upp till kiosken och hyrde två filmer, eller nej.. efter ungefär 40 minuters tjaffs hyrde vi två filmer. underdog och bedtime stories, tror ni jag fick se kenny starfighter som jag ville ? nepp. men sen gick vi och åt på pizzeran, imorrn ska jag börja min träning igen. sen köpte vi läsk och gick hem, kollade på underdog, den var inte bra, och nu har vi kollat klart på bedtime stories, som ni vet grät jag förut, så var på känsligt humör så jag började gråta när vi såg på filmen, mina syskon snälla som dom är drog världens suck.. juste, jag är barnvakt idag. mami och joakim är på bio, sommaren med göran, den vill jag också se ! menmen... är ,man skyldig mami pengar så är man. hoppades att älskling skulle komma hit och hjälpa mig men han är sjuk :'/ miss u..

så får väll kolla på nån till barnfilm som jag kommer böla till.. åh vad trött jag blir på mig själv ibland asså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0