tattoo a love story

Namn: Jennifer *efternamn* Nilsson
Födelse år: 1995
Bor: Stenhamra / Rissne
Familj: Komplicerat, men bor nu bara hos mami med två talvsyskon och hennes man.
Gillar: Familj, vänner, pengar, energikickar, komplimanger, kan hålla på hur länge som helst med den här listan !
Favorit plats att äta på: Ute.
Bästakompis: Elinen, Jesus Soffan & Påniihoe.
Känsla just nu: Trött och känslig.
Varför: Mycket saker har hänt på kort tid, har inte hunnit fatta en del.
Favorit mat: Kinamat är najs t.ex ! [ :
Vad har du på dig nu: Stor tröja och trosor.
Vad för smink har du på dig nu: Na-da.
Vad för smink brukar du ha: Mascara, ibland foundation, puder och rouge [ :
Har du druckit: Öh ? fattar typ inte frågan med aah jag har druckit.
Är du stolt: Över att ha druckit ? oftast inte.
Ska du fortsätta dricka: Inte direkt beroende -.-
Har du rökt: Kan hända.
Har du rökt vattenpipa: Nej.
Har du snusat: Nej. Fyfan.
Är någon kär i dig just nu: Jag hoppas det.
Vem: Klura på det du.
Har du haft sex: Ja.
Har du gjort andra saker än sex: ? fattar inte.
Vill du ha sex: Vafan ?  seriösa frågor.
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: Nej.
Vem/Vilka: .
Är du olyckligt kär just nu: Kan jag nog inte påstå.
Håller du vad du lovat: Oftast.
Har du dåligt självförtroende: * jag har inget självföretroende.
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Kan hända.
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Nej inte nu.
Saknar du någon just nu: Som faaahn !

nohohoohoho - lifer ! ! [ :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0