om du bara visste

internet var av nästan hela dagen igår, funkade inte att skriva blogg då. men hände inte speciellt mycket, mami var hos doktorn så jag var hemma med william tilda och williams kompis. städade 5/8 rum i huset, lagade mat, tvättade och diskade flera omgångar. OM jag känner mig stolt [ : !
sen på kvällen var jag helt slut, spelade guitarr hero med tilda sen somnade hon i min säng. ( har bilder på princess när hon sover, mhihi ! )
och vaknade halv ett idag, :s mami vill ha hjälp att städa hella huset idag, och jag får väll pengar för det antar jag så jag måste väll sätta fart snart.
förresten är jag en IDIJUT. jag skulle ALDRIGALDRIGALDRIG färgat mitt hår, det är ju typ helt oranget ?! fuckfuck. måste färga om det, mami tvärnekar, men jag kan ju fan inte se ut såhär ? :'/
hon kommer nog inte vilja att jag ska se ut såhär på skolfotot som man ska ge till alla släktingar ändå [ ;
menmen, nu har ni en liten update, skriver senare idag !

pussen.



fiiifan vad jag älskar den här låten. i wanna be free...

Kommentarer
Postat av: Jessika

Aha okej :)

Jag vet inte, jag fick för pappa men vet inte om jag vill göra det, haha ! Har ändå inga pengar ;/ <3

2009-08-12 @ 17:11:36
URL: http://tteasteme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0