my love

godmorgon !
vaknade  ungefär för en timme sen, fyfan kom hem klockan sju imorse. satan vilken natt. roligt var det iallafall, för de mesta [ : fast vandringen sööööööööög. vi gick typ en mil från munsö kyrka till pölen, ove gick typ vilse och allt, och när vi kommer fram så är de skitvarmt, men jag kan ju inte bada för min piercing, kändes liiite surt, och mackorna var helt frysta :s uschusch. men vi hade trevligt ! en åkte vi hemåt och då fick jag, karro, chrille och blommis uppgiften att laga mat... pizza ! de gick faktiskt bra, JAG KAN LAGA MAT ! sen var de massa filmvisning och de var typ musik i ett klassrum och där släppte jag och sofie loss föhfan ! :D sen rengjorde jag min piercing men de gjorde så ont att jag blev helt yr, men fick alvedon av amanda och sen slocknade jag fett fort. sen klockan fyra på morgonen hör ja hur benks skriker " FRRRRRRRRRRUKOST " jag ba : åååååh gå och häng dig. men somnade om efter typ en halvtimme, sen kom jonte och rakim och hällde vatten i elins öra, HAHA ! fast då sov jag, men iaf [ :
sen städade vi och så fick man dra hem, jag la mig bara i min underbara säng och somnade DIREKT. vaknade klockan fyra och har inte gjort speciellt mycket. idag är det FREDAG och vet inte vad som händer till kvällen. vill träffa påniiplutt ! :(
får se hur de blir, ni får ett test och en tyff bild på mig från pölen, och nej jag är inte naken på bilden ! :)


Namn:
Jennifer * efternamn * Nilsson
Pojkvän: -
Födelsedag: 24 november.
Hemstad: Ekerö/Rissne
Ögonfärg: Vet aldrig, olika hela tiden.
Hårfärg: En gång brunett, alltid brunett (:
Längd: 158 eller så :$
Höger/vänsterhänt: Höger tror jag !
Värsta ovanan: Hm... knasa till allt...
Stjärntecken: Skytt !
Sko stl: 38
Är dina föräldrar skilda: Sen långt tillbaka.
Din svaghet: Tar åt mig lätt som leder till såligt självföretroende.
Dina rädslor: Mörker...
Mål för den här året: Vara mer nöjd med mig själv.
Mest använda fras på msn: Ingen anning.
Det första du tänker på när du vaknar: Jag vill inte vakna ensam !

FAVORIT:
Person:
Mina brudz.
Färg: Har börjat gilla typ persikofärg :p
Mat: Tacooooos !
Djur: Chihuahua eller kattUNGE :)
Glass: Ben och jerry !
Godis: Olika, men sött är alltid bäst !
Affär: Ginaaa.
Skådespelare: Vet inte.
Låt: UJUJUJ... just nu är de black eyed peas - i gotta feeling
Nummer: 2 :)
Tuggummi: Hubbabubba :D
Favoritdag: Friday !
Årstid: Lugnt sommar.
Tandkräm: Palla :p
Parfym: Britney spears - midnight fantasy !!

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor;
I have no idea...
Hur vill du dö: Jag vill inte dö (:
Vem av dina vänner är mest lik dig: Till sättet typ jessika, utseende, haha jag vet inte.
Vem får dig mest att skratta: Brudarna !
Vem har du känt längst: Oj... hm... har tappat kontakten med dem flesta, så de är nog de tjejer från klassen.
Vem är blygast: Jag är modig !
När grät du mest: 26 december.
Vad är den bästa känslan i världen: Att vara kär !
Värsta känslan: Olyckligt kär.
Vart vill du bo när du blir stor : Sthlm !
Om du fick än sak på dig själv, vad skulle det bli : M A G E N !
Hur länge tror du att du kommer leva: Hahah amen det vet jag ju ? -.-

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Mh.
Blivit dissad: Ja.
Rymt hemifrån: Yes.
Föreställt dig ditt ragg naken: Ofc ;)
Skolkat: Ja.
Tänkt på självmord: Hm.
Sovit utomhus: Ja.
Gråtit i skolan: Yeah...
Spytt i skolan: No.
Velat bli modell: Mjoo.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: En hel del.
Sätt en död människa: Hm.. vet inte :p
Druckit alkohol: Hm.
Använt droger: NEVER !
Varit på scen: Jaa.
Snattat: Ja men inte något stort.
Retats: Ohjah [:



DU:
Svär:
Väldigt ofta...
Sjunger bra: Eller inte ! 
Duschar dagligen: Ja.
Vill gå på högskola/universitet: Vill och vill, man måste...
Vill gifta dig: Jag är redan gift :D
Kommer överänns med dina föräldrar: Sällan.
Går till kyrkan: Om jag måste.
Sover med gosedjur: Ja ! (:
Dansar i regn: Har gjort de två gånger :p
Sjunger i duschen: Mycket vanligt !

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
Cola.
Mcdonalds/burger king: Oftast bk !
Choklad/vanilj: Choklad.
Jordgubbar/blåbär: Blåbär !
Kött/veg: Kött.
Tv/film: Olika.
Gitarr/trummor: Gitarr.
Adidas/nike:  Adidas.
Kinamat/mexikanskt: Mexikanskt, de är väll tacos ? (:
Kakor/paj: Paj.
MTV/VH1: MTV.
Blind/döv: Ingen aning.

KAN DU:
Gå ner i splitt:
Kunde !
Skriva med båda händerna: Inte fint...
Vissla: Ibland...
Blåsa en bubbla: Med tuggummi ja ?
Rulla din tunga i en cirkel: Öh ?
Ha dina ögon i kors: JA  ? :s
Nudda näsan med tungan: Nää.
Dansa: JÄTTEFINT ! -.-
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nästan aldrig :p

Vem var den senaste pesonen du :
nuddade:
Syster.
du pratade i telefonen med: Pånii ! <3
du kramade: Jess.
du skällde på: Säkert jess :p

SENAST DU:
Skrattade:
Idag.
Grät: Igår.
Tuggade tuggummi: Gör det nu !
Drog ett skämt: Kommer inte ihåg.

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
Min tomt och grannens tomt :p
Lyssnar du på musik nu: Nä.
Vad har du på dig: Shorts och tjocktröja, underkläder.

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
Nää.
Mirakel:  Ja.
Magi: Jag kan trolla !
Kärlek vid första ögonkastet: YES ! 
Gud: Njaa..
Spöken: Ja !
Tomten: Nääääää.

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka: Grekland.
Hur många plattor äger du: Vad sa du sa du ?
Hur många kuddar sover du med: FYRA (:
Dricker du mjölk: När jag känner för det.
Personer du hatar: Vissa.
Tror du gud är en tjej: Nä.
Var tror du vi hamnar när vi dör: Fråga mig nått annat jag inte vet :p
Hur många signaler innan du svarar: Svarar oftast direkt :p
Vad borde man uppfinna: Vet inteeeeee.
Är du ett hälsofreak: Ohjaaaaaah ! -.-  
Vad är det värsta vädret: Typ storm...




erkänn att bilden är sjukt tyff !

Kommentarer
Postat av: soffan

världens sööötaste Jennuh !!! love you girl!

<33

2009-08-22 @ 19:08:02
URL: http://gunsgobang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0