jag älskar dig elin

nu mina vänner ska ni få se en heeeelt normal konversation på ungefär 40 sms sammanlagt mellan mig och min soulmate elin the big one bånge. enjoy ! [ :

E: Om jag tänker efter, så skulle nog jorden vara rätt så körd om du var solen som skulle ge den ljus. MEN, elin har en lösning ! vi kan hitta en egen planet och så lyser vi tillsammans och så räddar vi den istället !

J: Aah och vem fan skulle vilja bo på en planet som vi styrde ? -.-

E: * säga den första personen som dyker upp i huvudet som kan vara korkad nog * LOUISE !

J: Men hon har ju förfan ingen hjärna.

E: Jag vet, därför skulle hon kunna tänka sig och bo där ! fast ioförsig, vi kanske vill ha en någorlunda intelligent art på vår planet...

J: Mjoo... och hon är ju fan inte smart.

E: Vad skulle de andra solarna tänka om våran planet ifall de virrade runt en massa louise liksom ?! :o

J: Herregud vad snälla vi är mot henne :)

E: Haha, VÄLDIGT.

J: Fifan :)

E: Nej, louise är utesluten. Vem isånnafall ? Hmm...

E: Nu tänkte jag säga mamma och pappa kan ju bo där för att de älskar mig så mycket, men sen så kom jag på det liksom, vem fan försöker jag lura ? mamma, pappa, älska mig ? näääh..

J: Jag älskar dig :)

E: Ja, men jennuh du och jag är solar ju ! börjar du bli senil nu också ? fan vi får inte skaffa mera fläckar nu, annars måste vi ta in en tredje sol...

E: Och då måste det bli louise, och så virrig som hon är vettefan om hon ens lyser på rätt planet..

J: vaddå sol ? :o jag trodde vi skulle styra en planet ?! :'(

J : Åh hon är cp.

E: Ja, vi gör ju det, vi är solen som får den att fungera, remember ? :)

J: Ahaaa, phew blev fett rädd :)

E: Jag vet, tro mig. men om vi inte skaffar mer fläckar så klarar vi oss. Vad vi en gör får vi inte skaffa en kaspersol, för så kåt som han är så kommer det bli en helvetes massa solar tillslut, och då kokar planeten upp !

J: Helvete heller, han kan gå och knulla en alien.

E: De är inte snällt att kalla jocke för en alien jennifer, vi har pratat om det här...

J: Men jocke är cp, han kallade mig hora ungefär...

E: Vi eldar upp sånna som honom på vår planet :D och kasper. vi vill inte ha en överbefolkad värld. inge jävla kinaplanet.

J: Näh. men timmiliusar måste vi ha, vet du vad det är ? :)

E: En massa tim ? :)

J: De är djur, öv****** , med pe****** tankar, dock underbara och mycket romantiska och så luktar dem fett gott också och såklart bryr sig dem om en ! :D

E: En perfekt kille alltså ! Haha  **** så att man kan få ett knull när man vill, och snälla och omtänksamma när man pmsar och vill vara ifred, låter som en bra början av våran befolkning ;).

J: Jepp ! :)

E: Hur ska vi göra den andra delen av befolkningen då ? hmm...

J: Hmm.. ( spelar dum så att elin får göra allt tänkande :D )

E: Jag vet ! vi gör alla andra som dig, fast vi lägger till det lilla iq jag har.. :) eftersom timarten är som den är kommmer den acceptera det bra ;)

J: Hahah jättekul -.-

E: Jag la till min iq för att du inte ska glömma saker lite då och då, som höger och vänster tillexempel. du kan få återfall vettu...

E: Jag tycker min plan funkar utmärkt tills vi kommer på nått bättre iallafall :)

J: Öhm  jag menade det med timarten :p

E: Varför skulle han inte acceptera jennuharten, den är ju precis som du, fast lite lite smartare :)

J: Men därför han kanske inte ens gillar mig :)

E: Nänä och jag heter bertil, men hur som helst, timarten på våran planet älskar jennuharten precis som den är där :) jag menar, vi uppgraderade ju jennuharten lite, då får vi fixa hans också.

J: Aah sant.. han kanske ska bli mindre *** ?

E: Nejdå ! haha, men hallå jennuh, hur trevlig våran 50min diskussion om våran planet än har varit så börjar mina ögon svika mig, godnatt käraste jennifer <3

J: Godnatt :) haha ! det här hamnar sååå på bloggen ;)<3

wellwell, that´s about it. såååååååå normala är vi.
vi mot världen elin..


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, vi är fett bäst!:d<3

2009-08-14 @ 02:45:13
Postat av: alice

vem louise ?

2009-08-14 @ 20:07:47
URL: http://alus.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHAHA, JAG KÄNNER MIG VÄLDIGT ÄLSKAD JUST NU!!!

+ att jag kan vara smart om jag vill (:<3

2009-08-15 @ 10:28:28
URL: http://americanpancake.blogg.se/
Postat av: Joanna

jag är ganska intelligent! :D jag kan bo på er planet!

2009-08-21 @ 21:33:04
URL: http://dendualskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0