idiotjävel

total kaos i skolan idag, höll på att flyga på en viss person idag, sofie och jessika också jag uppskattar det och tack clara för att du brydde dig, jag älskar er alla.

men de var verkligen inte kul...
speciellt inte med tanke på vad jag precis gått igenom för " fas " ...

men nog om det, slutade vid fyra och då följde jag med jessika och soffan till bussen, sen drog jag bara hem. städade rummet och lite sånt. gjorde en fett god efterrätt också ! nu pratar jag med joanna louise & elin på msn om... intressanta saker ! tro mig... ni vill I N T E veta ! [ :

planer för kvällen är ;

packa till pappa ( åker till honom i helgen, önska mig lycka till.... )
göra engelskaläxan ( återigen, önska mig lycka till )
läsa igenom biologin...
städa klart mitt rum !

jag tror de var allt...

helgens planer ( för alla intresserade )

fredag ;
skola, efter skolan vara med joanna elin och louise. ( fast först skämma ut elin som fan i skolan )
vara med dem till klockan fem - sex, sen träffa jesus soffan och ånii i stenhamra ungefär två timmar.
sen dra till padre och lösa allting !

lördag;
är fortfarande hos padre... tror han sa nått om massa folk och kräftskiva ( jennifer får ta hand om alla småbarn )
men asså när man är hos han är allt bara upochner, man vet aldrig vad som händer.

söndag;
med padre då också men vet inte om jag sover där tills måndag eller inte, de får vi se.
då måste jag ta bussen fett tidigt och skit...

förövrigt har jag typ suttit på min kamera så den är trasig nu. helveteshelveteshelvete.
men nu måste jag seriöst städa ! jag bloggar imorrn !

peace motherfuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0