hold you in my arms

hej hopp !
en vecka utan mig, i know you´ve missed me. men håll tillbaka tårarna för jag är tillbaka, och vill ni veta ? INGEN har så roligt som jag soffan och jesus har i göteborg. jag lyckades ramla ner för en typ nittiogradersbacke, snubbla vid kanten och ramla i en vattenpöl, oh nämnde jag att allt var på samma dag ? vem fan lyckas med det seriöst ? jag såklart ! ( : men wtf livet är ju kort så vem bryr sig. orkar inte berätta allt om göteborg, ni kommer få bilder senare, SENARE ALLTSÅ. jag försökte ta piercing i min läpp förut. det gick bra tills det började göra ont.. så inihelvete, så vad blev resultatet kanske ni undar ? ett ärr. ett litet ärr får man för besväret.

hittade en femtedel av de långa inlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0