even the best falls down sometimes

hard times, vad gör man ? vissa värre än andra. man kan inte göra något annat än att bita ihop och vara stark, och det mina vänner är något jag lärt mig att man måste vara i denna orättvisa värld. så de är exakt vad jag hade tänkt att göra nu faktiskt. håll tummarna för mig ?

har precis kollat klart på filmen " smådeckarna " kommer ihåg när jag och lousie dillmann alltid såg på den hemma hos henne, shit vad vi har förändrats asså :p ! menmen, de gör vi alla.
nuså ska jag nog ta en kopp te och bara ta det chill. kanske kolla på nån film, hm ? som vilken ? [ :
säg gärna vad ni vill att jag ska skriva om också, need your help hereee !
nemen kommer med några listor senare, alltid kul [ ;

ni får en bild som jag tog när vi var på museeum förra veckan också.



it´s true. even the best falls down sometimes.

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt som vanligt! Älskar dig, kom ihåg att jag alltid finns här<3

2009-08-13 @ 02:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0