du snurrar min värld

kan inte säga annat än seg dag,
vaknade vid ett, gick med tilda och köpte glass och sen ner till stranden och hon badade lite.
efter det hjälpte jag mami med middagen, eftersom jag är superbra på att laga mat [ :
men allt depp har ungefär försvunnit nu, jag pallar inte mera. deppdays are now officially ovaaaahh !
elin jag vet att du är sur, men jag är helt störd så du måste förlåta mig.
annars är läget att navelpiercingen blir gjord tidigare, förhoppningsvis den 17 eller 18nde ! oooooh happines !
sen alt klagande på mitt hår verkar också ge resultat, mami kallade mig " carrothead " idag.. thank u mother...
så ska nog färga det i samband med piercingen.. hoppas jag. annars gör jag det ändå, såhär kan jag ju förfan inte se ut !
imorrn så ska jag städa mitt rum iaf, sen i övermorrn drar jag och bigsis till the voice ! [ : vet inte om vi ska sova här eller hos henne, menmen. vi kommer åka in runt fem - sex så man får plats nånstans där i kungsan ! herregud vi kommer bli mosade :s... men nu ska jag gå och ta lite daimkaffe, sjuuuukt gott.

älskling, jag vill att du lyssnar på låten, jag är så otroligt lycklig med dig. ta åt dig. jag älskar dig.









p.s låten är fett seg, den börjar vid 0:10... men det är värt att vänta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0