jag är inte vem som helst

är trött på att gråta, trött på att må dåligt, saker vänder, men direkt efter är de nån som hugger en i ryggen, någon som gör en besviken eller sviker... kan jag aldrig få stanna där uppe, ni vet på toppen ? jag orkar inte må dåligt av allt som hänt. måste jag hålla på såhär tills jag dör ?när allt känns bra händer nått och man faller ner till ruta ett igen. nej jag vill inte det!

deppstunder har vi väll alla, men visar de på olika sätt. själv tar jag ut det på folk i min närhet, ****** ,eller på bloggen.
de negativa är ju att de liknar en emoblogg ! (: menmen ni får stå ut.

+ att jag vill ju inte må dåligt mera så de ska ta slut snart... hoppas jag.

nu sitter jag iallafall med hårinpackning och ansiktsmask, har badat i en kompis pool idag, sjukt nice. ska ta upp min träning imorrn också, de har ag lovat mig själv. förresten har jag pratar med mami om att börja på min dans igen, hipho/street. för de var så sjukt roligt. men jag var en blyg liten flicka i mängden då. pratade knappt med dem i gruppen, de var bara jag alexsandra två tjejer till och fyra killar som gick i den. jag tror de skulle vara roligare nu, för nu är jag inte som alla andra, jag är utåt. social och glad för det mesta ! så jag ska nog försöka leta upp nån bra jävla kurs eller vad man ska kalla det, är fett pepp på det ! (:

åsna som jag är märkte jag att jag tappat mitt busskort, mitt id och mitt bankkort på bussen när jag skulle till jessika förresten, haha vi åkte tillbaka hela vägen för att leta efter det och då träffar vi daniella och nicolina, och dellas moppe hade tydligen pajat så hon hade släpat den från skå, haha ! sen senare frågade dem om vi ville komma ner till dem och då gick vi dit, alla höll typ på med olika saker. men det var sjukt nice att grilla majs mitt i natten ! (: sen så blev klockan typ sex och nico och danni hade somnat i hennes säng så jag och jess gick hem till jessika och kollade på en halv film sen slocknade båda, vi vaknade vid typ tolv och jag ringde joakim och berättade om busskortet och då hämtade han mig och vi åkte till ekerö c. sl; s hittegds hade fått in allt det jag tappat bort, omg vad glad jag blev. trodde jag skulle få sitta inomhus hela sommaren ! han ba ; ja vi har försökt spåra dig hela dagen, svårt att hitta någon så söt som du. jag ba ; ehm aah precis, tack så mycket hejdå ! haha hatar sånna äckelgubbar. sen åkte vi hem och jag gick ner till stranden.
men sen kommer jag inte ihåg mer, bra minne som jag har  x) och idag har jag vart med denice, inte gjort nånting typ kollat på film, ätit på nästgården och badat hos johanna dåra.
imorrn vet jag inte vad som händer, jag saknar älskling, fan bli frisk nångång ! /:
men är väll hemma eller med nån kompis skulle jag gissa på.
ringde förresten massa piercing ställen idag och hittade en som sa okej, så nu är de bara köra om jag fortfarande vill den 21; a !

men nu måste jag skölja ur all inpackning och ansiktsmask, skriver sen ! <3




jag är inte vem som helst, nej jag är speciell ! [ :

Kommentarer
Postat av: Jessika

Varför ska du göra just den 21:a ? :p <3

2009-08-11 @ 16:02:20
URL: http://tteasteme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0