bäst på att blogga !

jomen de är jag ju ? [ : eller inte, men nu blir de update !

måndags ; jag tror de var då pånii kom hem och jag soffan och jesus drog och träffade henne efetr mycket om och men, jag hämtade pengar till min piercing från denice sen drog vi till vällingby och jag hittade faktiskt en kjol. kollade på jeans men jag för liten rumpa för nästan alla ginas jeans... sen hade jag inte speciellt mycket pengar heller -.- menmen, underbart att träffa påniihoe igen och soffan och jesus hade jag faktiskt vart med dagen innan, och då var vi bara i stenhamra och röjde [:
se drog jag till tim med tio bussen iallafall, vi var tvugna och lösa upp massa knas om allt och ingenting...

tisdags ; sen tog jag en buss vid tre och när han skulle lämna mig vid bussen så fucking haglar det ? :s vafan hände med sommaren ?! menmen, sen hoppade jag på bussen och mötte mami och tilda i ekerö c och då åkte vi till brommaplan och åt lite mat först, träffade pånii också, och alla mina tree BÄSTUWSAR som ville följa med kunde inte tillslut... fittaaaah.
menmen, sen åkte vi till gamla stan och irrade runt där fett länge, sen hittade vi til piercingstället... vi fick vänta en halvtimme... man blir ju liksom inte liiite nervös dåp .. sen var de bara upp på sjukbordet och ta piercingen, fast jag hade tydligen ovanligt hård hud ( vilket är bra, men inte när man ska ta piercings,m de gör ondare... ) så nålen böjde sig ?!
fyfan vad jag höll andan, och jag ba ser hur mamis och tildas ögon spärras upp som fan då känns allt mycket bättre liksom -.-  menmen, sen var den gjord och det sved och jag kunde inte ställa mig upp för jag var jätteyr.. :s men sen hade vi småbrottom så de var bara att bita i de sura äpplet och ställa sig upp och ta ett steg i taget :p sen skulle vi äta men jag mådde inte så där jättebra, haha ! så vi åkte hem och jag duschade och fixade dagen innan skolan börjar :'/ somnade i bra tid ! :D

idag ; vaknade som jag skulle och allt sen mötte jag jess vi bussen och vi väntade på soffan. sen var de bara in till skolan igen och de var en helvetes massa papper -.- kuuuuuuuuuuuul.. men de rullade på som vanligt, och tack tim för sugmärket, INGEN MÄRKTE -.- herregud. sen drog vi till kobias ! :D inte spec länge för jag skulle hem och hämta pengar till gotti för vi ska sova i skolan imorrn, kommer typ inte kunna uppdatera då så att ni vet [ : men de ska bli mysigt, fast vi ska typ gå i sex timmar på dagen också -.- typiskt uppgård. så måste man ha sexigaste ryggsäcken också. måste fan börja packa snart... men ni ska få en bild på piercingen och sen har jag en bild på en outfit jag pysslade ihop som jag vill veta om ni tycker man kan ha, men de blir senare, nu ska jag rengöra min piercing och packa, over and out.


 jag hänger upp bror min på skansen för ett tag sen [ :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0