allting rasar

depp från min sida nudå.

dagen i övrigt var bra. skolan flöt väll på, sen drog jag till elin med joanna och louise. vi hade kul, fast de blev även massa tjaffs mellan mig och mami... men ingenting verkar vilja gå åt mitt håll, någonsin.
nej usch vad jag klagar, men jag hittar inte ord, finner inga uttryck. när man förlorar något som betyder guld för en, vad gör man då ? vem vänder man sig till ? vilken väg ska man gå ?
jag vill inte förlora dig. jag hoppas att allt bara är ett stort missförstånd eller att jag drömmer värsta mardrömmen nånsin. snälla, för min skull ! låt mig ha fel, låt allt vara som vanligt. låt allt vara ett missförstånd. jag vill ínget annat nu. jag tänker bara på dig, jag släpper inte dig bara sådär, och det vet du. jag finns alltid här. det här kan inte ta slut. min lyckliga saga, den får inte sluta... !



man kan inte flyga med trasiga vingar,
man kan inte fly utan kraft,
man kan inte skrika utan röst.
men jag kan bara inte kämpa utan dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0